Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 mar 2014, 18:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2014, 1:12
Posty: 10
Samochód: Renault Magnum

Witam. Mam problem z Renault Magnum e-tech 440 2002. Magnum nie ma mocy powyżej 1400 obrotów na wysokich biegach ( 7 i 8 ). Do 1400 obrotów bardzo ładnie się zbiera.Zostały wymienione:
-Pompy jednostkowe
-Wtryski
-Sprawdzona została pompa wstępna paliwowa ( Jest w bardzo dobrym stanie)
-Wymieniony czujnik doładowania turbiny (BOSCH)
-Pedał gazu
-Kaseta główna
-Ciśnienie na cylindrach jest bardzo dobre (Powyżej 30)
-Wyczyszczone są smoki
Ciężarówka nie dymi nie kopci. Ma bardzo małe spalanie 34l przy załadunku 24 tony.
Po podłączeniu komputera w czasie jazdy żadnych błedów nie pokazuje.
Proszę o pomoc.


Post Wysłano: 01 mar 2014, 19:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Bo to nie ma pokazywać błędów....

Sprawdziłeś cooler i zawory, z zaworami jest pewien myk.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 mar 2014, 20:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2014, 1:12
Posty: 10
Samochód: Renault Magnum

Zawory są ustawione. A Intercooler-a jeszcze nie sprawdziliśmy.


Post Wysłano: 01 mar 2014, 20:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2014, 1:12
Posty: 10
Samochód: Renault Magnum

Ale mechanicy mówią że intercooler jest dobry bo nie dymi na biało.


Post Wysłano: 01 mar 2014, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Ale mechanicy mówią że intercooler jest dobry bo nie dymi na biało.
HAHAHAHAHA :lol: :lol:

Zmień tych baranów bo cie naciągają....

Łączniki zaworowe też ustawiali, czy tylko dzwigienki ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 mar 2014, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2014, 1:12
Posty: 10
Samochód: Renault Magnum

Były łączniki i dzwigienki ustawiane, To myślisz że to jednak wina jest Intercoolera?


Post Wysłano: 01 mar 2014, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Trzeba go sprawdzić ciśnieniowo.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 mar 2014, 21:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2014, 1:12
Posty: 10
Samochód: Renault Magnum

Sprawdzimy go w następną sobotę i napiszę czy to pomogło. Dzięki.


Post Wysłano: 15 mar 2014, 23:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2014, 1:12
Posty: 10
Samochód: Renault Magnum

Intercooler sprawdzony. Jest w 100% szczelny. Została poddana sprawdzeniu również turbina. I dalej się nie poprawiło.


Post Wysłano: 16 mar 2014, 0:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jakie przełożenie mostu i jakie koła ?

Ile obrotów masz na 8biegu przy 90km/h ?

Jest jeszcze opcja, że mechanicy popelnili jakiś błąd przy np. regulacji.

Pomyśle nad tą twoją megi, może sobie coś przypomnę co jeszcze nie było sprawdzane.

Pozdrawiam.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 26 mar 2014, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

To co kolega opisuje , daje do myślenia. mniej więcej - masz nowe auto;). Proponuje zmienić na jeden raz warsztat. To co jest zepsute możne ktoś inny wyłapie. Coś musi być nie tak- choć zastanawiam się, co to znaczy, ze po 1400 obr nie ma mocy. E-tech przy 90 km/h na org/ oponach 315 ma 1200 obrotów i normalne jest że pod wzniesienia klęka. Ale piszesz, że na 7 biegu to samo.... A może jeździłeś Scanią 700 HP i wydaje Ci się że słabe 440 HP. Masz porównanie z innym samochodem pod górę dużą z innym samochodem? 34 L/100 to żadna informacja - bo nie wiemy w jakich warunkach. Dla mnie to dużo.
Pozdrawiam.

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: