Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2014, 16:47
Posty: 79

Witam. Czy ktoś się orientuje lub posiada jakieś informacje, czy przekładnie kierownicze TRW, montowane swego czasu w fl-kach posiadają jakieś znaki pozwalające ustawić nominalne położenie? Ptanie drugie: jaka powinna być długość drążka pośredniego łączącego wąs przekładni ze zwrotnicą? Podejrzewam, że ktoś już korygował kiedyś ustawienie kierownicy zmieniając położenie wału kierownicy na wałku przekładni. Końcówka na drążku pośrednim też była wymieniana i po prostu chciałbym jaka ma być długość tego drążka. W samochodzie nadal kierownica jest krzywo i ciągnie do prawej. Auto jedzie w najbliższym czasie na geometrię i chciałbym to ustawić w nominalne położenia.
Pozdrawiam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ustaw koła prosto, sprawdzisz to ruszając autem w przód i w tył, ma iść prosto. Nastepnie regulujac drazek ustaw położenie kierownicy.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: