Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 lut 2015, 11:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2015, 11:49
Posty: 4

Witam

Wczoraj pierwszy raz jeździłem ciężarówka z tachem analogowym.
Dzisiaj wieczorem wsiądę z powrotem do auta z tachem cyfrowym.
Nie mam pojęcia jak uzupełnić wpis manualny.

pozdrawiam


Post Wysłano: 04 lut 2015, 13:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sie 2010, 18:21
Posty: 134
GG: 1
Samochód: Premium 460

Nie robisz wpisu.
Na wczorajszej tarczce rysujesz pauzę od zakończenia pracy do północy.
Dzisiaj po wsadzeniu karty do tacho robisz wydruk i rysujesz na odwrocie pauzę od północy do godziny rozpoczęcia.


Post Wysłano: 05 lut 2015, 15:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Ja robię manualny wpis i aktywność na tarczce podaje w digitalu jako młotki - jaka inna praca?? A no taka jak na tejże tarczce . Pauze przed jazda z tarczki jak i ta po zakończonej jeździe na digitalu zaznaczam oczywiście jako pauzę.

Przykładowo:
na cyfrówce kończe robotę o 17tej, na analoga wsiadam i ruszam nastepnego dnia o 8 - na rewersie zaznaczam od 0-do 8 pauze ,kończę prace na analogu o 13tej i zakańczam tarczkę rysując na rewersie pauzę od 13 tej do 24tej, następnie znów cyfrówka następnego dnia od 8ej - wpis manualny robię taki :
17ta(wyciągnąłem kartę) - do 8 następnego dnia - pauza - od 8ej do 13tej - młotki, od 13tej do 8ej kolejnego dnia - pauza.

Wszystko dla sprawdzającego kartę czytelne i nie muszę wozić jakiś wydruków.
Jest tylko jeden mały problem - podczas jazdy na analogu nie mam udokumentowane od 17tej do 00:00 ...
więc albo zaświadczenie na te godzinki(które po powrocie do cyfrówki i zrobieniu wpisu można nawet wyrzucić, albo jak w moim przypadku gdzie oba auta mam obok siebie przykładowo rano o 8 - dopiero wtedy wyjmuję kartę z cyfrówki i wszystko się pokrywa.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 07 lut 2015, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

Kolego pepper, na tarczce z tyłu rysujesz pauzę od zakończenia jazdy do północy, a na cyfrowym robisz wpis manualny -> zamknięcie zmiany:tak -> godzina 23:00 i data wczorajsza jeżeli masz starszy typ tacho (robi wpisy w czasie utc) lub 00:00 i data dzisiejsza jeżeli tacho nowsze i dalej uzupełniasz pauzę tak jak zwykle.


Post Wysłano: 07 lut 2015, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Ewentualnie, po włożeniu karty robisz tak
wpis manualny :
tak
zamknięcie zmiany :
tak
strzałką przeskakujesz do godziny o której rozpoczyna ci się wykres na tarczce (- 1 h dla czasu UTC)
tacho zapyta o kraj zakończenia

Następnie zapyta o początek nowej zmiany wtedy strzałka ustawiasz godzinę o której tarczkę wyciągnąłeś z tachografu (analogicznie - 1 h dla czasu UTC) i zaznaczasz odpowiedni piktogram do czasu obecnego,
Ot cała filozofia

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 08 lut 2015, 0:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lip 2010, 20:21
Posty: 472
Lokalizacja: Ruda Śląska

Ja bym zrobil tak bo to najbardziej logiczne i najmniej zagmatwane.
Cytuj:
Nie robisz wpisu.
Na wczorajszej tarczce rysujesz pauzę od zakończenia pracy do północy.
Dzisiaj po wsadzeniu karty do tacho robisz wydruk i rysujesz na odwrocie pauzę od północy do godziny rozpoczęcia.

I kompletnie nie rozumiem co koledzy wyzej maja na mysli... Swoją drogą kiedys sie przejedziecie na "koniec zmiany - tak" Aktualnie wyjasniam to z inspekcja jako nieudokumentowany czas pracy mimo, ze wpis zostal zrobiony ;)


Post Wysłano: 08 lut 2015, 13:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2010, 0:20
Posty: 283
GG: 0
Samochód: mercedes 124 200D
Lokalizacja: Chełm

Robiłem wielokrotnie i nigdy problemów nie było. Widocznie źle zrobiłeś wpis, co czasem się zdarza. Wydruk i ręczne wpisanie też jest dobrym rozwiązaniem tylko potem trzeba pilnować papierów.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: