Tak na szybko możesz jedynie sprawdzić czy nie szarpie przy zmianie z luzu na D lub R, jak rusza, czy właściwie reaguje na gaz. Pamiętaj, że każdy automat na zimnym będzie trochę przeciągał po obrotach, z rana nie gorzej mu pomóc manualem. Jak zbyt niskie ciśnienie w układzie to też może oszukać, miałem tak w TGA.
Cytuj:
kolega ma kilka sztuk DXI i kierowca który wsiądzie na automat nie chce już wracać na manualną (nawet pod groźba zwolnienia
) NIE i już - ma być automat.
zużycie paliwa też jest niższe, generalnie chwali sobie.
Stuprocentowa racja
ja gdybym mógł wybierać to tylko aftomat. Trzeba się nauczyć operować odpowiednio pedałem gazu i wtedy skrzynia będzie zmieniać tak jak my chcemy.
z uniwersytetu promowego:
-ja to lubię jeździć ciężarówkami 'w automacie'
-a przestań! ja nie lubię automatów!
-a jeździłeś?
-nie jeździłem, ale ja nie lubię!