Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 lut 2015, 23:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

Witam :) Mam problem mianowicie mój man f90 (5 cyl) przy lekkim obciążeniu silnika np na wyższym biegu albo przy załączonej pompie wywrotu kopci na biało, czasami na siwo. Miesiąc temu była wymieniana pompa wtryskowa, przed wymiana i po wymianie to samo.. wymieniłem też intercooler bo stary miałem nieszczelny, dzisiaj wyczyściłem odme, wymieniłem filtry paliwa i nadal to samo :( nie wiem już nie mam sił, może wiecie co mogło by być przyczyną? Dodam jeszcze ,że ok 2 lata temu były wymieniane końcówki wtrysków a pompa była wymieniana ponieważ były porysowane sekcje i ciężko odpalał, nie trzymał obrotów. Niby samochód chodzi idealnie, dobrze odpala nie przerywa, pracuje tak jak powinien :) dziś jeszcze zauważyłem że w puszce od filtra powietrza było troche oleju tylko skąd się tam wziął? :) Proszę o pomoc i z góry dziękuję :)


Post Wysłano: 14 lut 2015, 16:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

odme i wąż wyprowadziłem na zewnątrz, mocno paruje z tego węża, po zatkaniu robi się duże ciśnienie i do tego chlapie trochę olejem i z korka wlewu oleju też paruje i jest ciśnienie... Już nie wiem co, może pierścienie?


Post Wysłano: 14 lut 2015, 16:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2008, 19:26
Posty: 234
GG: 7884187
Samochód: MAN 35.414MAN 27.403,MAN TGA 26.480
Lokalizacja: BSK

Pewnie pierścienie. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach.
Sprawdzałeś turbinę?

_________________
Roboty ziemne i drogowe, wynajem maszyn budowlanych.


Post Wysłano: 14 lut 2015, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

turbina ok na moje oko bo ciąg ma mocny, oleju nie wypluwa i ładnie gwiżdże.. I w osttanim czasie musze dolewać co jakis czas olej czyli bierze silnik.


Post Wysłano: 14 lut 2015, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

Teraz przejechałem ok 10km i z tego węża od odmy wszystko urzygane... Z pol litra oleju wypluło na tak krótkim odcinku


Post Wysłano: 14 lut 2015, 18:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

zmierz ciśnienie jak radził peckiel.
to wygląda na uszkodzone pierścienie lub zapieczone, ale stawiam że po prostu się zużyły.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 14 lut 2015, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

W poniedziałek będę cos działał :D a orientujecie się może gdzie mógłbym kupić części? Pierścienie tłoki? Jakiś sklep w miarę godny polecenia :)


Post Wysłano: 14 lut 2015, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

ja do swojego silnika graty kupowałem w BSL w żabiej woli.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 lut 2015, 18:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

A cenowo za taki komplet do remontu plus minus ile? :)


Post Wysłano: 15 lut 2015, 18:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
A cenowo za taki komplet do remontu plus minus ile? :)
nie wiem zadzwoń jutro do nich.
najpierw popatrz co potrzeba.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 18 lut 2015, 14:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Dziura w czole tloka tez mozliwa ,np od zapchanej/ nieodpowiedniej dyszy wtrysku .


Post Wysłano: 18 lut 2015, 18:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

Chcialem podskoczyc do mechanika na zbadanie tego cisnienia ale wszyscy do piątku zajęci... ale czy przy uszkodzonych pierscieniach, zużytym silniku czy nawet tej dziurze w tłoku samochód nie powinien być słabszy? Bo na mocy nie stracił, zimny czy ciepły odpala idealnie.. Zdarzają się momenty że nie kopci wogóle, tak jest na wyższych obrotach, kopci tylko przy lekkim obciążeniu i niskich obrotach.. bo jak już dam w gaz to lekko chwile na czarno i dym ustaje :) sam juz nie wiem, dzisiaj troche pojezdzilem i kopcil na niebiesko i biało np podczas cofania bez gazu ;p


Post Wysłano: 25 lut 2015, 10:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Oczywiscie ze powinien byc slabszy .
...sam juz nie wiem co dla Ciebie wazniejsze , wypluwanie oleju czy dymek z rury :) . Z jednej strony powazna sprawa a z drugiej sporo sie nie dzieje , ma moc , odpala tylko troche zadymi :) .


Post Wysłano: 25 lut 2015, 20:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

No właśnie niby sporo się nie dzieje bo pracy mi to nie uniemożliwia ale jest uciążliwe :) wolne obroty-lokomotywa dosłownie :mrgreen:


Post Wysłano: 02 mar 2015, 21:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

A czy jest możliwość żeby w jakiś sposób ciśnienie ze sprężarki dostawało się na silnik? Bo zauważyłem że rurka przy wyjściu ze sprężarki jest cała w oleju a przy ostatniej wymianie osuszacza było w nim bardzo dużo oleju :wink:


Post Wysłano: 03 mar 2015, 8:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A może ty od tegp auta za dużo oczekujesz.


One po nocy odpalają w ten sposób. Hala 9x15m wypełniona dymem.
Tak musi być i raczej z tym nic nie zrobisz.
Obrazek

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 04 mar 2015, 22:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2015, 23:29
Posty: 10
Samochód: MAN 26.322

ja rozumiem ze po nocy na zimnym będzie kopcil :) wszystko jestem w stanie zrozumieć tylko ze dziwne dla mnie jest to ze on po odpaleniu nie kopci na wysokich nie kopci tylko na niskich na ciepłym silniku :) i wiem ze silnik ma już swoje nabite wiem ze mógłby puścić dym Ale nie tak jak z lokomotywy :) jutro może uda mi się nagrać filmik Jaka to jest zadyma i wrzuce :)


Post Wysłano: 04 mar 2015, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Może on dymi jak Star :mrgreen: i nie spala paliwa na wolnych obrotach

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: