Witam.
W sumie w tej klasie tonazowej znajdziesz model u kazdego producenta z wielkiej siodemki. Wg mnie poszedles w dobrym kierunku. MAN w tej wersji to chyba najlepszy kompromis miedzy cechami uzytkowymi, funkcjonalnoscia a kosztami.
Napisales ze bardziej od ladownosci stawiacie na kubature pojazdu. Przy zastosowaniu 12 tonowego podwozia z winda ladownosci zostanie +/- 4,5 tony, moze troche wiecej.
Jesli przyczepa to odpowiednia powinna byc centraloosiowka z dwoma osiami.
Z montazem windy w takiej przyczepie nie powinno byc problemow. Jest to raczej rzadkosc ale tego typu zestawy mozna spotkac wiec ktos takie robi. Byc moze warto zastnaowic sie nad montazem skladanej windy.
Jakis czas temu firma GNIOTPOL chwalila sie ze robi zestawy maksymalnie szerokie w srodku. Pewnie odpowiedza Ci na reszte watpliwosci.
PS: Temat powinien byc zalozony gdzie indziej tak zeby wszystko gralo