Sprawdzałem dziś szczelność układu dolotowego w samochodzie volvo fh 440KM.
Założyłem wentyl na opasce na Turbinę od strony ssącej. podłączyłem pistolet do pompownia kół
i zaczołem bić powietrze... nie udało mi się zrobić nawet 1 bar-a co prawdza ciśnienie się zrobiło
w układzie i nigdzie na wężach ani na intercooler nie syczało zrobiłem również próbę z pianą ale
ani na wężach ani na inter cooler nie widać było bąbelków... natomiast słyszałem syczenie z wnętrz silnika tak jak by w środku "trumny" (pokrywa zaworów) odkręciłem odmę i faktycznie po zrobieni ciśnienia kompresorem na dolocie uciekało ono powoli przez "silnik"
Moje pytanie czy to normalne?
Zapewne silnik nie zatrzymuje się w takiej pozycji ze wszystkie zawory ssące są zamknięte ale czy to normalne że są takie przedmuchy? czy to oznaka zużycia przedmuchy przez zawory lub tłoki w dół silnika... ?
_________________ Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam DPTacho.pl
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę