Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Witam.

Sprawdzałem dziś szczelność układu dolotowego w samochodzie volvo fh 440KM.
Założyłem wentyl na opasce na Turbinę od strony ssącej. podłączyłem pistolet do pompownia kół
i zaczołem bić powietrze... nie udało mi się zrobić nawet 1 bar-a co prawdza ciśnienie się zrobiło
w układzie i nigdzie na wężach ani na intercooler nie syczało zrobiłem również próbę z pianą ale
ani na wężach ani na inter cooler nie widać było bąbelków... natomiast słyszałem syczenie z wnętrz silnika tak jak by w środku "trumny" (pokrywa zaworów) odkręciłem odmę i faktycznie po zrobieni ciśnienia kompresorem na dolocie uciekało ono powoli przez "silnik"

Moje pytanie czy to normalne?

Zapewne silnik nie zatrzymuje się w takiej pozycji ze wszystkie zawory ssące są zamknięte ale czy to normalne że są takie przedmuchy? czy to oznaka zużycia przedmuchy przez zawory lub tłoki w dół silnika... ?

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Musisz zaślepić drugą końcówkę , nie pompuj więcej niż 1,5-1,8 atm


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: