Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lut 2016, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Witam. Jak ustawić piora wycieraczek bo po wyciągniecu zatrzymuja sie prawie w połowie szyby a jak włączę to idą w dół a pozniej pełny ruch a po wyłączeniu staja w połowie. Auto scania 4


Post Wysłano: 23 lut 2016, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

rozumiem że przy ramionach, ani przy silniczku nie grzebałeś.
problem może być we włączniku czasowym - przekaźnik lub automat nie wiem co tam może być.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 lut 2016, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Pewnie wymieniałeś silniczek i nie założyłeś jak trzeba.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 24 lut 2016, 8:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

wymienialen sczotki w silniku. I wszystko bylo sciagane. Wiec jak to teraz ustawic zeby tego znowu nie rozbierac?


Post Wysłano: 24 lut 2016, 8:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Musisz rozebrać i obrócić silniczek o jeden otwór, jak dobrze pamiętam to jest na 3 śrubach.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 24 lut 2016, 10:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Może nie w tym problem. Ja kiedyś musiałem rozbrać i posmarować wycieraczki bo trzeszczały jak by się coś zacierało. Poskładałem i pół godziny walczyłem żeby je dobrze ustawić (w pozycji spoczynku żeby były równolegle do szyby), raz stawały dobrze, drugim razem w połowie szyby.

Problem był, że kiedy nimi poruszałem na próbę, to robiłem to za pomocą włącznika wycieraczek, tej funkcji aby raz przetrzeć szybę, a w moim akurat kiedy wycieraczki przetrą tylko raz, to często stają na środku, ale kiedy przetrą dwa lub trzy, zatrzymują się już we właściwym miejscu.

Drugi problem miałem przy regulacji. Kiedy odkręca się śrubę tą ściskająca wieloklin ramienia, często napręży się układ tak, że po włączeniu zapłonu system myśli że wycieraczka jest w połowie szyby i próbuje ją ustawić w pozycji spoczynku. Też mnie to zmyliło parę razy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: