Witam Ponownie, znalazłem ten zawór z przodu bloku silnika na klucz 22 ale
nie było w nim żadnego dziadostwa, przedmuchałem i zakręciłem ale bez rezultatów
chyba że go trzeba po prostu wymienić???
nie wiem gdzie miał by być jeszcze jeden zawór ???
z boku bloku z lewej strony z tyłu jest tylko normalny cholenderek nie wiem czy tam idzie zasilanie
czy powrót ale nie ma tak żadnego zaworka...
co do tych tulei pompowtrysków to wątpię mieliśmy 2 razy taki przypadek i za pierwszym razem
gdy kompresja poszła między tulejką a wtryskiem, samochodem nie dało się jechać jak tylko
dostał lekkie obciążenie od razu gasł ciężko było w ogóle odpalić i szła piana do zbiornika na powrocie
natomiast za 2 razem kompresja poszła pomiędzy tulejką a blokiem wtedy wywalało kompresje przez
zbiorniczek wyrównawczy samochód jechał normalnie z tym że tak jak mówi wywalało płyn.
pozostaje jeszcze ten oring ale on dość szybko się zapowietrza wystarczy 10-15 min. i już trzeba
pompować bo nie odpali ...
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl