Witam.
Mam pytanie odnośnie impulsatora z w/w auta. Stary impulsator padł i teraz muszę kupić taki sam. Gość ma na sprzedaż z 45 tygodnia 2009 czy będzie pasował?
Drugie pytanko komputer nie pokazuje wogóle biegów oraz temp. oleju, podmieniony licznik, wymieniona płytka na skrzyni, moduł LCM podmieniony z tego samego rocznika oraz tem drugi moduł pod bezpiecznikami. Gdzie szukać przyczyny?
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
A wg prawa powinien być wymieniony na tej samej generacji lub nowszej, naprawy tachografu chyba teoretycznie nie można przeprowadzać. Jeden ci założy tej samej generacji i gitara a drugi powie że nie może mieć pierwszego parowania wcześniej niż wyprodukowane auto. Wszystko zależy od serwisu tachografu.
Ps data wybita na impulsatorze to nie jest data parowania.
Ztego co mi wiadomo to nie mozna zmieniac impulsatora na starszy niz ten który był zamontowany orginalnie, co do wyjazdu za bramę na pauzie to bym uwazał bo volvo (nie każde) zostawia piekne slady na tacho jak cos załozysz, lepiej juz na OUT wyjechac, lub jechać 25 sekund stac 35 sekund, i tak za brame, chyba ze masz tzw złodzieja czasu, jak tylko ruszysz zabiera minute jazdy to juz lipa
Tak dokładnie kolego stary typ tachografu. Ostatnio wjazd na wagę podjazdy pod załadunek,koniec czasu pracy 30 minut poszło. Rano ide się zapytać czy znowu muszę zważyć cięć, że tak no to ogień na wagę a tam już 3 auta w kolejce wjeżdżam idę do biura a kobitka do mnie,że przecież pan z wczoraj to na załadunek i tym sposobem stracona prawie pół dnia i godzina jazdy.
O jakich błędach mówisz kolego abs?
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
chyba mało który ma impulsator wyprodukowany po dacie produkcji pojazdu no chyba że był już wymieniany.
dlaczego nie podjedziesz do kolesi co robili legalizację oni będę wiedzieli i wymienią na odpowiedni rodzaj.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Dobra olać ten impulsator takie pytanko jeszcze tachograf z 2018 roku da rade założyć ponoć z volvo wytargany?
Czy są dedykowane tachografy czy każdy idzie dopasować do samochodu?
w tachografie z tego roku chyba masz brany sygnał z 2 punktów, ale poczytaj co napisałem wyżej.
Akurat to zależy od chłopaka co legalizuje tacho,jeden ciągnie sygnał bo tak stanowią przepisy krajowe a drugi nie bo tak stanowią przepisy unijne.
Przepisy unijne są zawsze wyżej niż krajowe, ale w Polsce jak w lesie obsranym gównem...
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Cytuj:
Najwyraźniej nie może, skoro pyta o taki sam.
Serio?
Robiłem legalizację chyba 2 miechy temu i coś gadali, że używek nie można już montować. W zeszłym roku montowałem nowy do jednego z aut - ok 2 tys także nie tragedia. A przynajmniej 30 sek jest, pokazuje kiedy z czytać trzeba itd
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę