Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 paź 2020, 19:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 paź 2020, 19:14
Posty: 3

Witam, mam problem z ładowaniem w samochodzie Volvo fe 320 alternator mitsubichi.
Zasilanie w kostce przy alternatorze po zapłonie jest na mierniku, po podłączeniu próbnika nie świeci.
Jak podałem plusa na ten pin przy alternatorze to ładowanie jest.
Rezystor znalazłem ten 2,2k ohma w kasecie z bezpiecznikami przed nim żarówka świeci a za nim nie a na mierniku jest 24v.
Dodatkowo nawet jak podam plusa i ładowanie jest, kontrolka gaśnie to nie pokazuje napięcia na zegarach.
Stało sie to po tym jak przewód prądowy przetał sie i zespawał pod kabiną
Alternator miał wymienione diody i regulator napiecia


Post Wysłano: 12 paź 2020, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 paź 2020, 19:14
Posty: 3

Witam , mam ciągle taki sam problem z tym alternatorem. Jak podam 24v na ten pin alternator ładuje ale na desce (zegarach) nie pokazuje napiecia akumulatorów i jest błąd MID 140 PID158 FMI4. Sprawdziłem regulatory dostępne do tego alternatora i są np z AS trzy rodzaje
dwa z nich na 5 pinie mają oznaczenie NC a jeden DFM. Proszę o wskazówki jaki regulator kupić , bo gościu od alternatorów twierdzi że u niego na stole ładuje. i jest sprawny. Alternator mitsubishi A004TA8191.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: