Ciągnik siodłowy z naczepą to typowy przedstawiciel Scania klasy L. Ciągniki siodłowe Scania budowane w oparciu o ramy o normalnej wysokości N, obniżonej L lub bardzo niskiej E mogą tworzyć zestawy o masie całkowitej do 60 ton
Podwozie może być dwu- lub trzyosiowe, także wyposażone w oś kierowaną. Zawieszenie tylne to zawsze zawieszenie powietrzne; z przodu można zastosować zawieszenie powietrzne lub resory paraboliczne.
W zależności od warunków eksploatacji ciągnika, można wybrać silnik w zakresie mocy od 300 KM do 580 KM oraz skrzynię biegów od 8-mio do 14-sto biegowej z biegami pełzającymi lub bez, także wyposażoną w system automatycznej zmiany biegów Opticruise.
Niezależnie od wyboru typu kabiny: P, R lub T, wszystkie przyrządy sterownicze i kontrolne są idealnie rozmieszczone, a możliwości regulowania położenia fotela i ustawienia kierownicy zapewniają kierowcy bezpieczną i wygodną pozycję, niezależnie od jego wzrostu i budowy ciała.
Ciągniki siodłowe Scania charakteryzują się wysoką dyspozycyjnością, małym zużyciem paliwa i niskimi kosztami eksploatacji - co w połączeniu z wysokią jakością i dobrymi osiągami zapewnia uzyskiwanie wysokich średnich prędkości przejazdu. Mówiąc inaczej - zapewniają wysoce opłacalną eksploatację.
Analiza okresu eksploatacji ciągnika siodłowego Scania wykazuje, że utrzymuje on wysoką wartość końcową i przedstawia doskonałą wartość dla zakupu z drugiej ręki, gdy przyjdzie pora zastąpić taki ciągnik nowym pojazdem.
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi ofertami typowych przedstawicieli.
(C)
http://www.scania.pl