Cytuj:
Cytuj:
Opinia z tąd że dwa tygodnie temu jeżdziłem takim. Słabizna niesamowita, widzi wszystie górki. Z 440 bez porównania.
Kolego to jest sytuacja związana z tym jednym, konkretnym autem. Nie uogólniaj.
Jak pisałem wcześniej może to być kwestia przełożenia tylnego mostu.
Może jest tam dobrane szybkie przełożenie tylnego mostu.
Jest jeszcze kwestia tego ile to auto miało na sobie ładunku.
Jak miał nawalone ze dwadzieścia kilka ton (tylko mój domysł) to nie dziwmy się,
że był wolniejszy. Normalnie powinien przewozić ok 17t.
Widzę kolego że jesteś najmądrzejszy, więc kup sobie Trakkera z silnikiem 410 i 450 i szybko się przekonasz że mam rację. Nie zależnie od ładunku, po przejechaniu kilku kilometrów od razu widać różnice.
Sytuacja jest związana nie z jednym tylko z trzema Trakkerami i 440 idzie jak burza a 410 zostają daleko w tyle. To nie jest raczej kwestia przełożenia.
Dla porównania nowy Stralis 420KM Euro 4 wymięka przy EuroStarze 420KM o 13 lat starszym.