Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 mar 2007, 16:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2007, 16:37
Posty: 2

witam

mam problem, a mianowicie z jaką siłą przykręcić głowicę w w/w samochodzie.

z gory dziękuje za odp.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 mar 2007, 13:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2005, 11:34
Posty: 25
GG: 1521540
Lokalizacja: Poniatowa

Głowice przykręca się mocno ale trzeba to robić z wyczuciem żeby nie przesadzić. Śruby dociągaj po kilka razy na krzyż.

_________________
http://www.fotogaleria87.picturepush.com - zapraszam
http://www.pawtrans.com.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 18 mar 2007, 13:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Najlepiej przykręcać kluczem dynamometrycznym i w odpowiedniej kolejności tak jak podaje producent,inaczej możesz urwać którąś szpilkę i kaplica.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 19 mar 2007, 10:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

NAJLEPIEJ zajrzyc do instrukcji, albo zadzwonić na serwis RENI, żadne tam robienie na wyczucie, przecież to nie jest dociąganie koła!!!! a w instrukcji też pisze w jakiej kolejnośc dociągać śruby i wcale nie
na krzyż!! Oczywiście klucz Dynamometryczny musi byc.
Powodzonka:):)

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 19 mar 2007, 19:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2007, 16:37
Posty: 2

bardzo dziękuję za odpowiedź.

spoko forum. jedyna na ktorym dostałem konkretną odpowiedź.

Dziękówa! :)


Tytuł:
Post Wysłano: 20 mar 2007, 0:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Cytuj:
wcale nie
na krzyż!!
A więc w jaki magiczny sposób czyżby taki ?

8 4 1 5 9
7 3 2 6 10

Bo z tego co wiem to są właśnie takie dwa sposoby. Nie wiem kompletnie który jest lepszy w każdym bądź razie chodzi o to żeby głowica równo "siadała" od wewnątrz do zewnątrz. Ot i tyle filozofii :)

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 20 mar 2007, 11:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Bez odpowiedzi z serwisu się nie obejdziesz. Jak pomylisz kolejność dokręcania to pokrzywisz głowicę,albo ci wydmucha uszczelkę.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 22:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

kolego podaj mi typ silnika

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 25 mar 2007, 13:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Przy uszczelkach pod głowice najczęściej załączona jest instrukcja kolejności dokrecania i sił, ja tak miałem gdy kupowałem uszczelki do Mana i Mercedesa


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: