Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Półbiegi
Post Wysłano: 11 lut 2007, 15:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2006, 8:20
Posty: 46
Lokalizacja: Żagań

Czy ktoś wie dlaczego gdy tylko spadnie temperatura poniżej 0 półbiegi w scanii 124L 380KM nie wchodzą?

Czy to jest normalne czy też jest to wina odpowietrznika skrzyni biegów.

_________________
Scania 114L 380


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 16:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Standart we wszystkich Scaniach.Przyczyną jest elektrozawór na skrzyni biegów,jeden jest od połówek,drugi od góra/dół.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2006, 8:20
Posty: 46
Lokalizacja: Żagań

A co w takim przypadku zrobić? Czy wymienić, czy dam rade zrobić to sam czy zlecić serwisowi?

_________________
Scania 114L 380


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

Cytuj:
Standart we wszystkich Scaniach.Przyczyną jest elektrozawór na skrzyni biegów,jeden jest od połówek,drugi od góra/dół.

Nie do końca we wszystkich Scaniach, ale z dwoma mamy taki problem czasami.

W takim przypadku należy podgrzać elektrozawór, jeżeli stoisz na bazie :]


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 23:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Aktualnie jest to moja siódma Scania i we wszstkich poprzednich miałem z tym problem.Kiedyś stojąc na serwisie Scanii Gotha widziałem najazd ciężarówek po nagłym spadku temperatury do -6st.Wracając do usterki,zakładając że elektromagnes jest sprawny,trzeba kupić zestaw naprawczy i przeprowadzić mały remoncik.Wszystkie oringi do wymiany i trzeba zastosować smar specjalny do zaworów pneumatycznych.Smar ten nie gęstnieje przy minusowych temperaturach.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 1:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

NIe ma to jak pneumatyka mechaniczna i przelaczniczki pow. na lewarku :D moze masz wode w ukladzie pow. i tu jest lipa ... w cienutkich kanalikach zamarza i blokuje..

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 27 lut 2007, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lis 2006, 14:52
Posty: 17

a w którym miejscu jest ten elektromagnes od połówek?? Zastanawiam się czy go nie wymienić bo połówki działają po przejechaniu paru km (zanim się rozgrzeje)??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: