Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2007, 13:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

No mi też to nie przeszkadzało, ale kiedyś gdy weszła eRka był reportaż, że to właśnie przez uwagi kierowców łóżko wróciło na dawne miejsce :? Jedynym minusem jakim miało te zastosowanie to upalne dni gdy słońce świeciło w kabinę to podobno nie dało się wytrzymać, ale przecież noc jest od spania!


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2007, 15:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2007, 11:52
Posty: 95
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

no właśnie bo mało jest takich przypadków że ktoś robi długą przerwę w dzień ale się zdarza może i troszeczkę przeszkadzała ta leżanka ale tak jak kolega napisał na pewno była bardzo wygodna

_________________
DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI

viewtopic.php?f=44&t=13976


Tytuł:
Post Wysłano: 14 maja 2007, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2007, 16:29
Posty: 7
Lokalizacja: Złocieniec

Witam.
Oto kilka fotek Scanii, którą właśnie kupiłem: Scania 164 LA V8 580 Topline

Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Mają mi ją dowieźć w przyszłym tygodniu. Gdy będzie na miejscu porobię kilka dużych fotek 1600x1200 i tu wrzucę. Muszę też zamówić zabudowę międzyosiową, żeby autko miało mniejsze opory.
Pozdrawiam.


Tytuł:
Post Wysłano: 14 maja 2007, 19:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2007, 18:37
Posty: 139
GG: 1
Samochód: Daf Euro 6 SSC
Lokalizacja: Oława/okolice

Ale fajny wózek :U :mrgreen: ale najlepsz jest moc :!: a co będziesz nią ciągał i gdzie :?: jak można się spytać :> :]


Tytuł:
Post Wysłano: 14 maja 2007, 20:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2007, 16:29
Posty: 7
Lokalizacja: Złocieniec

Na początek zlecenia od ojca mam zapewnione prowadzi firę produkującą palety i ma odbiorcę w Hamburgu więc prawdopodobnie ok 10 kólek na tej trasie miesięcznie. A Palety są całkiem ciężkie zwlaszcza jak postoją na deszczu, wiec i moc się przyda :D bo takie mokre to i grubo ponad 30 ton mogą ważyć :lol: . Będe musiał jakies powroty tylko znaleźć i powoli zarabiac na nastepne auto ale nie wiem czy będe miał tyle szczęścia by trafić na nastepną taką perełkę jak ta Scania. Jak bedzie już u mnie na placu to pstryknę fotki z każdej strony i w środku.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 maja 2007, 0:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2007, 16:29
Posty: 7
Lokalizacja: Złocieniec

Dzięki :) miałem dużo szczęścia że na nią trafiłem... To taka igła w stogu siana i swoje kosztowała. Mam nadzieje że wszystko będzie dobrze... To moja pierwsza Scania, jestem na początku drogi bo dopiero rozpoczynam własna działalność, wiec chętnie wysłucham rad forumowiczów którzy mają doświadczenie odnośnie auta i jego eksploatacji. :D Bo jak wiadomo kto pyta nie błądzi a dobra rada czasem cenniejsza od złota. Pozdrawiam :D

[ Dodano: Wto, 15.05.2007, 2:13 ]
PS: Ktoś wie jakiego spalania powinienem się spodziewać?


Tytuł:
Post Wysłano: 15 maja 2007, 14:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
PS: Ktoś wie jakiego spalania powinienem się spodziewać?
Tego niestety nikt wiedzieć nie może ponieważ to zależy od warunków jazdy, kierowcy itp. moja Scania też 580 pali w granicach 34-39 litrów na 100 km mówię to o górzystych terenach Hiszpanii :]


Tytuł:
Post Wysłano: 15 maja 2007, 15:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2007, 16:29
Posty: 7
Lokalizacja: Złocieniec

Dzięki :) ja na początku będę miał zlecenia na Niemcy, więc raczej po płaskim i autostradami, mam nadzieję, że da się zejść poniżej 30, może 29 lub 28... Mialem nadzieję na jakieś uśrednione dane, bo to różnie jest jak kierowca się "postara" :lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 15 maja 2007, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2007, 18:37
Posty: 139
GG: 1
Samochód: Daf Euro 6 SSC
Lokalizacja: Oława/okolice

GregMar dzięki za info :wink: :D mam nadziej że będzie działać jak należy :) (w sumie to Scania więc :] problemu być nie powinno) może jak nad morze będe jechać kiedyś to zobacze ją :D :> a który to rok jeszcze że tak zapytam :?: :>


Tytuł:
Post Wysłano: 15 maja 2007, 23:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2007, 16:29
Posty: 7
Lokalizacja: Złocieniec

Tak, jak będziesz jechał przez Pojezierze Drawskie albo na trasie do Hamburga powinieneś ją spotkać :D . To jest rok 2003, przebieg 497.000 km, a auto z Holandii. Miałem do wyboru albo DAFa 480 KM z 2005 przebieg ok 260.000 albo tą Scanię i wybrałem Scanię :) liczę na jej bezawaryjność :) muszę teraz jeszcze tylko dobrać odpowiednią naczepę, burtofirankę o jak największej wysokości w środku.


Tytuł:
Post Wysłano: 16 maja 2007, 11:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2007, 18:37
Posty: 139
GG: 1
Samochód: Daf Euro 6 SSC
Lokalizacja: Oława/okolice

Kurde elegancki sprzęt :shock: młode autko i fajne :D dobrze że wybrałeś Scanie :wink: na pewno dobrze będzie się sprawować :U :] jeszcze raz dzięki za info :wink: :> :D


Tytuł:
Post Wysłano: 17 maja 2007, 10:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Scania całkiem ładna i jeszcze ogłoszenie na stronie http://www.mobile.de jest.Myślę,że zagości ten pojazd w dziale "Garaż".A tak na marginesie to czy ta skakanka nie jest z Niemiec :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 17 maja 2007, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2007, 16:29
Posty: 7
Lokalizacja: Złocieniec

No własnie przejrzałem stronkę, faktycznie, ta sama Scania, własnie dzisiaj podpisałem wszystkie papiery... Ehhhh... Ale mnie zamurowało jak zobaczyłem cenę na http://www.mobile.de Scania kosztuje 57.900 bez Vat, a ja u polskiego pośrednika kupilem ją za 64.900 Euro... No kur...wa mać... Ale mi ciśnienie podskoczyło teraz :evil: no na jednym ciągniku pośrednik prawie 25 tyś zł sobie zarobił? Jasna cholera... Ehhhh... Chyba, że to jakaś pomyłka... Cholera gdyby nie to że firmy leasingowe nie chcą leasingować ciągników z zagranicy lub wymagają wtedy aż 15-20% wpłaty, to bym nigdy nie spojrzał na polskiego pośrednika. Ehhhh...
No za kilka dni mają ją przyciągnąć, jak porobię fotek to wkleję i tu i w "garażu".


Tytuł:
Post Wysłano: 17 maja 2007, 20:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

"Mówi się trudno żyje się dalej".Wydaje mi się,że warto pisać na wadze takie tematy ponieważ mogą zapobieć takim sytuacją jak ta.Ja osobiście znam pana który zajmuje się sprowadzaniem takich Scani 164 ale za mniejszą kasę.Ostatnio przyciągną skakankę z 580 konnym silnikiem ze skórą w środku i stan bardzo dobry za coś ponad 40tyś Euro ale była starsza(przebieg nie wiem).


Tytuł:
Post Wysłano: 17 maja 2007, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 maja 2007, 16:29
Posty: 7
Lokalizacja: Złocieniec

No już się nic nie zrobi... Mówi się trudno, trzeba teraz na to zarobić... Ale najbardziej smutne jest to że to Polak Polaka w takim stylu robi... No chciwość ogromna... ja rozumiem 10 czy 15 tyś na ciągniku... OK koszty jego itp, ale że ponad 25 tyś złotych no to już przesada... Niestety najgorsze jest to że polskie firmy leasingowe finansują zakup ale dopiero gdy ciągnik jest już w kraju... I człowiek jest wiec skazany na takich "pośredników"... Jeśli możesz to podaj namiary na tego Pana, który zajmuje się ściąganiem Ciągników, bo za jakieś 2 lub 3 miesiące mam zamiar kupić nastepny ciągnik, czy ściąga on wskazane przez klienta ciągniki?
Pozdrawiam.


Tytuł:
Post Wysłano: 22 maja 2007, 19:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2007, 18:12
Posty: 1
Lokalizacja: Przemyśl

Ej powiedz czy ta ci sie podoba ??



Obrazek

_________________
Zapraszam na moje nowe forum :
http://www.przemyskitrucker.jun.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 12 cze 2007, 10:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Teraz chciałbym się podzielić z Wami moją opinią co do SCANII 124 420 Topline.Ostatnio odbyłem tygodniową trasę do Hiszpanii własnie taką oto Scanią.Byłem już od dawna nastawiony niezbyt pozytywnie do tego pojazdu-co było błędem...!Ku mojemu zdziwieniu to bardzo ''miłe'' kierowcy autko.Jak każde inne ma swoje wady i zalety,ale nie jest tak zle jak przewidywałem.Napewno spodobała mi się pozycja za kierownicą w Scanii.Siedzi się bardzo wygodnie,fotel ma 2 podłokietniki które bardzo pomagają w podróży... :mrgreen: Kolejnym plusem jest bardzo duże i wygodne górne łóżko.Śpi się na nim naprawdę ''bajecznie''.Kolejnym plusem jest kubatura wewnętrzna kabiny.Jest to potężna kabina z prawie pionowo ustawioną szybą-co jest bardzo pożyteczne,bo siedzimy trochę dalej od słońca(jest więcej cienia za kierownicą) i nie dosięga nas tak blisko i nie ''daje'' tak ostro jak w VOLVO(poprzez właśnie to pochylenie szyby...).Myślałem,że te dolne schowki to naprawdę lipa i nie będzie gdzie niczego poukładać-a tu moje zaskoczenie:za prawym fotelem swobodnie zmieściła się lodówka,za lewym torby i butla,czajnik...Do tych górnych ''niby półek'' powkładalismy trochę gazet,map,ciuchów-i nic niepotrzebnego po kabinie się nie ''krzątało''...Kolejnym plusem jest to,że Scania jest cicha w środku-zarówno podczas jazdy,jaki na postoju.Teraz przejdzmy do minusów:ja mam 193cm wzrostu a żeby podgłosić radio,czy przestawić ogrzewanie musiałem za każdym razem odrywać plecy od fotela...Kolelejny minus to troche za duże i za cienkie koło kierownicy-ale o bardzo właściwie ustawionych ''ramionach''.Drogi prowadzenia lewarka też nie są idealne.Żeby wrzucić 5 za każdym razem trzeba oderwać plecy od fotela-bo sięga ona nienaturalnie daleko do przodu,a z kolei przerzucając na 6 trzeba delikatnie lewarek odsunąć w prawo...Kolejnym bardzo dokuczliwym niedociągnięciem jest pukająca w lewy słupek wycieraczka-może to akurat w tym egzemplarzu(chociaż słyszałem że w innych jest podobnie).Co do silnika to jak na swoje 420km ciągnie bardzo dobrze i jest elastyczny.Mając porównanie do VOLVO FH12 460,którym nadłużej jezdziłem to mogę śmiało powiedzieć że SCANIA 420 ''idzie'' tak samo(a może nawet troszkę lepiej... :> )To wogóle inna charakterystyka silnika-która mnie zaskoczyła,bo ten silnik ciągnie do niskich obrotów-1200-1300obr,przy których VOLVO dawno już musiałoby zredukować...Aha i bardzo pożyteczną rzeczą jest retarder-duża ''ulga'' dla hamulców zasadniczych.Ogólnie Scanią mi się jechało dobrze i określam to auto bardzo pozytywnie-wiadomo jak każde inne ma swoje wady...Największą jest moim zdaniem ten wysoki tunel silnika i może te troche zbyt małe górne schowki...Ale to auto po przejechaniu nim ponad 7tys km pokazało sie w moich oczach zupełnie inaczej niż dotychczas myślałem... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 12 cze 2007, 11:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

łukasz zapomniałeś dodać, że żeby włożyć wsteczny albo bieg pełzający trzeba mieć trochę siły :] A i jeszcze radio na górze powinno być przechylone lekko do dołu, bo trzeba wstać żeby coś zobaczyć na wyświetlaczu.


Tytuł:
Post Wysłano: 12 cze 2007, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Wogóle co do górnego panela to jest tam przewidziane miejsce tylko na 2 urządzenia-radio i CB.Teraz gdy doszły jeszcze Toll Conect-y i inne urządzenia typu DIN to trzeba niestety ''psuć'' górnę i wycinać dodatkowe miejsca w plastiku...(Ale trzeba pamiętać,że ta konstrukcja liczy już parę lat).A co do wstecznego-trzeba dobrze ''wyczuć'' drogi jego prowadzenia...A i zapomniałem jeszcze o powolnym opuszczaniu lub podnoszeniu ciągnika-ale to wina tylko 2 poduszek z tyłu... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 12 cze 2007, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
Wogóle co do górnego panela to jest tam przewidziane miejsce tylko na 2 urządzenia-radio i CB.Teraz gdy doszły jeszcze Toll Conect-y i inne urządzenia typu DIN to trzeba niestety ''psuć'' górnę i wycinać dodatkowe miejsca w plastiku...(
Nie wiem jaki rocznik była ta Scania, którą jechałeś ale w niektórych zdarzają się panele z wyciętymi czterema dziurami :D


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: