Cytuj:
No ładny gabaryt ciągłeś Hiob
Ciekawe ile ważył
... A czy w USA autobusy muszą tak jak u nas przechodzić dodatkowe badania dot szybszej jazdy po autostradach
(u nas z 80 na 100km/h teoretycznie
)
Niewiele wiem na ten temat. Autobusy mają tu takie same limity szybkości jak inne auta, nie ma żadnych specjalnych ograniczeń dla tych pojazdów. Jeśli chodzi o "ciągnięcie gabarytów", myślę, że sobie pokpiwasz...
Cytuj:
Hiob nie wież przypadkiem co było pod ta plandeką (chodzi o ten gabaryt) pod który się podpiąłeś.
. Pozdrawiam I czekam na kolejne fotki
Nie, nic tam nie było widać. Poza tym nie chciałem za bardzo dociekać, żeby mnie ktoś nie oskarżył o kradzież... co innego się przypiąć do tej naczepy, co innego grzebać w ładunku
Cytuj:
hiob szacunek dla ciebie!!
Myślałem że jesteś tylko zwykłym kierowcą który wozi normalne rzeczy w normalnych naczepach... a tu
.... jestem zdziwiony i zaskoczony!!
Też myślę, że żartujesz... a jak nie, to czytaj opis obok tamtych zdjęć. To nie jest Playboy, tylko poważna opowieść, więc nie tylko obrazki się liczą
Wracamy na trasę. Dzisiaj (tzn wtedy, gdy robię te zdjęcia) niedziela, więc po porannym prysznicu w truckstopie Flying J w Hubbard, Ohio idę na mszę do pobliskiego kościoła św. Patryka. A aparat oczywiście w ręce, bo muszę Wam pokazać zdjęcie kościoła, a po drodze na pewno będzie wiele innych ciekawych rzeczy. Idąc na nogach spostrzega się znacznie więcej, niż lecąc ciężarówką 100 km/h.
Na samym parkingu pstryknąłem jeszcze kilka Kenworthów, wszystkie żółte, od klasyka W 900, przez T 600 do najnowocześniejszego T 2000. A dalej spostrzegłem PL-kę na wyjeżdżającym z truckstopu Freightlinerze, więc i jakiś rodak załapał się na zdjęcie. I stary, rolniczy traktor marki Ford. Nie mogłem go nie uwiecznić, wiem, że i takie pojazdy mają tutaj wielkich fanów.