Cytuj:
To jakim ty złomem jezdzisz że wszędzie ci olej cieknie, potem piszesz w innych postach że MAN jest do dupy. Bo ja nic nie dolewam do skrzyni czy mostu, jedynie do silnika bo cieknie z tylnego simeringu a nie mam ochoty specjalnie wyciągać skrzyni biegów a dolewam 5-7 litrów na 40 tyś km motor ma już zrobione 1 milion kilometrów
wyobraż sobie kolegoe mamy na firmie 3 many od nowości 2-3 letnie (2 śmieciarki i jeden tandem pod kontenery KP34-KP37). TGA 26.310, TGA 26.360 i jeden serii TG. Mój ma dopiero 139950km przebiegu, po 12-14 godzin dziennie silnik pracuje a razem z nim pompa i preszta osprzętu. Pedał sprzęgła dziennie jest wciskany nawet 1500 razy. Poza tym wszystkie 3 złomy miewaja te same usterki m. in. wyciek oleju sprzęgłowego spod drążka zmiany biegów, probłemy z wstecznum, a czasem tracą się biegi. W moim już dodano jakiś dodatkowy zaworek i nie znikają.
Jezdziłem Dafem XF 380 i nie był tak felerny, mamy również 2 merole ATEGO i nie ma z nimi takich problemów a nawet maja lepsze zawieszenie wdłg mnie.