Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 wrz 2007, 16:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2007, 9:37
Posty: 4
Lokalizacja: podlasie

czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem
olej jest w zbiorniczku wyrównawczym a silnik wydaje dziwny odgłos jakby był dziurawy tłumnik.Cisnienie oleju i temperatura chłodzenia jest ok[/code]


Tytuł:
Post Wysłano: 28 wrz 2007, 19:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Podejrzewam uszczelke pod glowica ale to tylko podejrzewam. Najlepiej niech w tym temacie wypowiedza sie fachowcy. Narazie to tylko moja sugestia. Poczekaj na wypowiedzi innych.

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 29 wrz 2007, 9:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Raczej uszczelka, sprawdź przy odkręconym zbiorniczku, czy jak przegazujesz silnik to lecą bomble powietrza. jak lecą to uszczelka.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 29 wrz 2007, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2007, 9:37
Posty: 4
Lokalizacja: podlasie

a zaczeło się to gdy jechałem z górki z ładunkiem i włączyłem hamulec silnikowy i wtedy zaczeło się to wszystko.Ale we wtorek na serwis pomykam to wszystko będe wiedział.Pozdrawiam wszystkich :lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 29 wrz 2007, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 13:00
Posty: 154
Lokalizacja: wisła

ja jestem praktycznie pewny że to uszczelka pod głowicą-kiedyś znajomy miał to samo tyle że w osobówce
A silnik to silnik :)

_________________
gdzieś w unii


Tytuł:
Post Wysłano: 29 wrz 2007, 14:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Cytuj:
ja jestem praktycznie pewny że to uszczelka pod głowicą-kiedyś znajomy miał to samo tyle że w osobówce
A silnik to silnik
W osobówce może jeszcze być np chłodnica oleju uszkodzona i też będzie mieszało olej z płynem chłodniczym.
Nie wiem czy takowe występują we współczesnych silnikach samochodów ciężarowych.

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 29 wrz 2007, 14:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2007, 9:37
Posty: 4
Lokalizacja: podlasie

w ciężarówce też jest chłodnica oleju. :) jesli to chłodnica to skąd ta dziwna praca ze słyszalnym przedmuchem :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 30 wrz 2007, 13:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 17:50
Posty: 76

Jaki to model? W rzędowym 11 i 12 litrowym silniku po prawej stronie pod podstawą filtra oleju jest chłodnica oleju. Są tam newralgiczne dwa oringi oraz uszczelka naokoło obudowy chłodnicy oleju. W silniku 9 i 14 litrowym troszeczkę inaczej to wygląda. W serwisie uszczelki te kupisz za 200 złotych. Wymiana to trochę zabawy no i płyn trzeba spuścić i kilkakrotnie przepłukać układ chłodzenia. A tak a propo :lol: jak strzeli uszczelka pod głowicą to olej nie dostanie się do układu chłodzenia. (Kanał olejowy jest po przeciwnej stronie co od płynu chłodzącego). Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 10 paź 2007, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Nom co do tych oringów kolega ma racje oring jest gumowy i poprostu wiodczeje od starości tam są 4 sztuki (2 góra 2 dół) ostatnio kupiłem za 2zł 6 sztuk w sklepie specjalistycznym z oringami i łożyskami na wymiar. roboty jest może na 1,5 godziny radze przed naprawą wypuścic płyn chłodzący, oleju nie trzeba. Mówie o uszcelnieniu chłodnica-obudowa.
Bo obudowa-blok silnika to kolega napisał powyżej:)
Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 26 paź 2007, 17:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2007, 13:26
Posty: 67

uszczelka pod głowica .., bądz intercooler... miałem taki przypadek w pracy z actrosem 1840 lowdeck

_________________
Najlepsza cięzarówka to taka... która sie nie psuje ;-d


Tytuł:
Post Wysłano: 26 paź 2007, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

scania to nie actros. Odpowidz juz padla dwa posty wyzej


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2007, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2007, 9:25
Posty: 69
GG: 4796735
Lokalizacja: Szczecin

to raczej oringi w chłodnicy oleju


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: