Kontrolka ładowania przy włączonym zapłonie tylko się leciutko żarzy (powinna się przecież świecić), dopiero przy odpaleniu powinna zgasnąć - u mnie nie ma różnicy, czy auto ma tylko włączony zapłon, czy też chodzi na biegu jałowym.(kontrolka się leciutko żarzy). Oprócz tego sprawdziłem dziś miernikiem jakie jest napięcie ładowania przy alternatorze. Podłączyłem miernik do zacisku + alternatora, drugi do masy napięcie wyniosło 17V, w takim samym Mercedesie kolegi, napięcie na alternatorze wyniosło 27,8V. Niestety natężenia prądu nie mogłem sprawdzić, bo nie mam miernika [A] do tak wysokich wartości. Może to Wam pomoże w ustaleniu przyczyn mojej awarii, z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Radosław.
Wykręcę ten regulator i zobaczę jak wyglądają szczotki. Cały regulator kosztuje 203zł już sprawdzałem. Odezwę się w poniedziałek, zobaczymy, czy coś zdziałam, pozdrawiam Radosław.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę