Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lis 2007, 21:16
Posty: 4
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kontrolka ładowania przy włączonym zapłonie tylko się leciutko żarzy (powinna się przecież świecić), dopiero przy odpaleniu powinna zgasnąć - u mnie nie ma różnicy, czy auto ma tylko włączony zapłon, czy też chodzi na biegu jałowym.(kontrolka się leciutko żarzy). Oprócz tego sprawdziłem dziś miernikiem jakie jest napięcie ładowania przy alternatorze. Podłączyłem miernik do zacisku + alternatora, drugi do masy napięcie wyniosło 17V, w takim samym Mercedesie kolegi, napięcie na alternatorze wyniosło 27,8V. Niestety natężenia prądu nie mogłem sprawdzić, bo nie mam miernika [A] do tak wysokich wartości. Może to Wam pomoże w ustaleniu przyczyn mojej awarii, z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Radosław.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 16:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Mostek prostowniczy do wymiany, lub szczotki zacznij od sprawdzenia szczotek czy się nie skończyły

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 18:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Man ma racje, ewentułalnie dioda na alternatorze śię zfajczyła, Tak czy inaczej bez wizyty u elektryka się nieobejdzie.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 19:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

sprawdz najpierw masę i plus czy dochodzą


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lis 2007, 20:05
Posty: 56
Lokalizacja: pomorskie

wymiień szczotki wraz z regulatorem (to takie małe czarne przykręcone na dwie śrubki z tyłu alternatora) i będzie ok.

[ Dodano: Sob, 01.12.2007, 18:58 ]
Cytuj:
sprawdz najpierw masę i plus czy dochodzą
Masa czyli minus jest na wszystkich metalowych elementach podwozia i silnika.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
wymiień szczotki wraz z regulatorem (to takie małe czarne przykręcone na dwie śrubki z tyłu alternatora) i będzie ok.

[ Dodano: Sob, 01.12.2007, 18:58 ]
Cytuj:
sprawdz najpierw masę i plus czy dochodzą
Masa czyli minus jest na wszystkich metalowych elementach podwozia i silnika.
jest na wszystkich metalowych elementach dopóki się gdzieś nie oderwie


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 23:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lis 2007, 21:16
Posty: 4
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Wykręcę ten regulator i zobaczę jak wyglądają szczotki. Cały regulator kosztuje 203zł już sprawdzałem. Odezwę się w poniedziałek, zobaczymy, czy coś zdziałam, pozdrawiam Radosław.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2007, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lis 2007, 20:05
Posty: 56
Lokalizacja: pomorskie

Po wyjęciu regulatora sprawdż czy pierścienie komutatora nie są zbyt wytarte.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: