Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 kwie 2008, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Witam. Od pewnego czasu mam problem z trąbkami w Scania. A mianowicie podczas postoju auta trąbki trąbią jak trzeba. Natomiast gdy auto zaczyna jechać (jedzie ) To za żadną "cholerę " trąbki nie chcą zatrąbić. Nie wiem co może być tego przyczyną. Może wy macie jakieś pomysły co może być tego powodem ?


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 20:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

moze cos z ukladem ktory dostarcza tam powietrze

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

No ale jak by to była wina powietrza to by nie trąbiło nawet jak auto stoi.


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Może coś z elektrozaworem. Polecam go sprawdzić. :)


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 6:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Koledzy chodzi właśnie o to że elektrozawór działa. I powietrze też jest, Autko jak stoi w miejscu trąbi. Natomiast jak jedzie to juz nie chce tego robić :D


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 7:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 19:22
Posty: 60
GG: 620372
Samochód: MAN 18.440 TGX XLX
Lokalizacja: Mazowieckie

A może mechanik wpiął się pod hamulec ręczny i jak stoi to jest powietrze a jak jedzie to nie ma. Jakoś nic innego mi do głowy nie przychodzi.


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 11:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

no mialem wlasnie to napisac ze jak stoisz to powietrze jest w ukladnie a jak jedziesz to juz go nie ma

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 13:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Napewno tak zrobił ze wpioł sie pod Haumlec Reczny tak jak koledzy mówia :)
pozdrawiam


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 15:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

No to koledzy mam dla was wiadomość że to jednak nie jest to :P Trąbki nawet podczas postoju bez zaciągniętego hamulca ręcznego trąbią :P


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 18:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2007, 9:25
Posty: 69
GG: 4796735
Lokalizacja: Szczecin

koledzy ręczny hamulec daje cały czas powietrze.Spróbuj podłączyć trąbki pod np fotel,mówiąc krótko tam gdzie jest stałe zasilanie powietrza


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 19:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2008, 21:30
Posty: 6
GG: 132563909

Ale wy macie pojęcie o pneumatyce.Tak jak kolega wcześniej pisał podłącz się elektrozaworem pod stałe zasilanie.


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Nie wiem dokladnie o jaka Scanie chodzi, ale z wczesniejszych tematow mam wrazenie ze o 4?
1) Nabite powietrze, silnik zgaszony, zaplon wlaczony, reczny zaciagniety - traby trabia czy nie ?
2) Nabite powietrze, silnik zgaszony, zaplon wlaczony, reczny spuszczony - trabia czy nie ?
3) Nabite powitrze, silnik zapalony, reczny spuszczony - trabia czy nie ?

To czy samochod jedzie czy nie nie ma nic do rzeczy ...

PS. Napisz dokladnie o co sie rozchodzi : sygnal podstawowy, czy tez jakies dodatkowe famfary ?


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

przestaje trabic po osiagnieciu jakiejs predkosci czy bez wzgledu na predkosc ? bo moze trabki sa ustawione przodem do kierunku jazdy i ped powietrza zatyka je ??

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 15 kwie 2008, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Cytuj:
Nie wiem dokladnie o jaka Scanie chodzi, ale z wczesniejszych tematow mam wrazenie ze o 4?

W tym wypadku jest to seria 3 którą ostatnio jeżdzę A dokładnie 143
Cytuj:
1) Nabite powietrze, silnik zgaszony, zaplon wlaczony, reczny zaciagniety - traby trabia czy nie ?
Trąbią
Cytuj:
2) Nabite powietrze, silnik zgaszony, zaplon wlaczony, reczny spuszczony - trabia czy nie ?
Trąbią
Cytuj:
3) Nabite powitrze, silnik zapalony, reczny spuszczony - trabia czy nie ?
Nie trąbią

Cytuj:
PS. Napisz dokladnie o co sie rozchodzi : sygnal podstawowy, czy tez jakies dodatkowe famfary ?
To dodatkowe fanfary.
Cytuj:
wlaczony, reczny spuszczony - trabia czy nie ?
Trąbią
Cytuj:
3) Nabite powitrze, silnik zapalony, reczny spuszczony - trabia czy nie ?
Nie trąbią

Cytuj:
przestaje trabic po osiagnieciu jakiejs predkosci czy bez wzgledu na predkosc ? bo moze trabki sa ustawione przodem do kierunku jazdy i ped powietrza zatyka je ??
To się dzieje bez względu na prędkość z jakaś samochód jedzie. A to że nie trąbią już mnie powoli zaczyna drażnić. Bo nie raz są potrzebne a nie trybią ;/


Post Wysłano: 15 kwie 2008, 17:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Podciągnij nowe zasilanie (najlepiej z pod tablicy z bezpiecznikami) pod włącznik (przez bezpiecznik+ przekaźnik, sterowanie masą).


Post Wysłano: 18 kwie 2008, 12:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

moze trabki sa felerne. wez sobie na przewodzie idacym do tabek zamontuj trojnik i pociagnij przewod do kabiny z pistoletem. jak nie beda trabily to sprawdz czy jest cisnienie. jezeli jest a nie trabia to trabki do wymiany

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 18 kwie 2008, 13:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Trąbki są nowe. Kupiłem je dwa tygodnie teamu. Więc mało prawdopodobne żeby były felerne.


Post Wysłano: 18 kwie 2008, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 gru 2007, 9:25
Posty: 69
GG: 4796735
Lokalizacja: Szczecin

powiedź dokładnie pod jakie sterowanie je podłączyłeś ok


Post Wysłano: 18 kwie 2008, 18:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Tzn prąd mam pociągnięty od orginalnego klaksonu Scanii. A powietrze podłączyłem to samo o co było w starych trąbkach.


Post Wysłano: 22 kwie 2008, 19:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

na logike
jezeli stare trabki dzialaly mialy juz swoje sterowanie i elektrozawor wiec moze teraz z tym jest problem ? moze styk przycisku klaksona ? moze elektrozawor sie zacina ?

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: