Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 lip 2009, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Witam wszystkich . Mam taki problem ze Scanią . Otóż wymieniałem w niej pompę wtryskową na nową . Zapłon został ustawiony tak jak powinien być auto normalnie odpala. Lecz po chwili ok 5-6 minut gaśnie ... I nie ma paliwa w filtrach. Więc wyciągnie to co ma w filtrach i pompie i gaśnie . Została wymieniona pompka ręczna na nową lecz sytuacja się powtarza dalej tylko że teraz auto chodzi ok 20 minut. Wiecie co może być tego przyczyną ? Czy to np realne żeby to było z powodu filtrów paliwa ? Te które są założone mają ok 6 tys przebiegu więc powinny być jeszcze dobre ..


Post Wysłano: 14 lip 2009, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sie 2008, 12:39
Posty: 34
GG: 11917879
Samochód: VOLVO FH12
Lokalizacja: BUSKO-ZDRÓJ

Zobacz moze przewody paliwowe sa uszkodzone i łapie "lewe powietrze" no i nie bedzie 3mał paliwa a moze go cofac!!!

_________________
Góra ci co kochają ciezarówki i 3mają sie razem!!!!!!!


Post Wysłano: 14 lip 2009, 23:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Może smok?


Post Wysłano: 15 lip 2009, 8:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Ale co ? Myślicie że smok może być gdzieś uszkodzony ? Niedawno wyciągałem smoka ze zbiornika i wyglądał na cały . Nie widziałem żadnych uszkodzeń .


Post Wysłano: 15 lip 2009, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Pociągnij przewody ze zbiornika na krótko i będziesz wiedział gdzie szukać.


Post Wysłano: 16 lip 2009, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Dziś właśnie tak zrobiłem i problem występuje dalej .. nawet gdy jest podłączony na krótko


Post Wysłano: 18 lip 2009, 18:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Zawór elektryczny odcinający doplyw paliwa na pompie sprawdzałeś najlepiej podmienił byś go na inny może to wina machaniczna zaworu lub cewki.


Post Wysłano: 18 lip 2009, 23:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

Problem został rozwiązany .. jak się okazało wadliwa okazała się pompka ręczna która była nowa oraz zaworek zwrotny który rzekomo był ustawiony na zbyt duże ciśnienie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: