Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lis 2009, 14:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Witam. mam następujący problem. Podczas zmiany biegów, gdy np. zmiana z 3-4 trzeba lekko przytrzymać na niecałą 4 i dopiero dopchnąć nie da się tak płynnie tylko trzeba przytrzymać przy 4 biegu żeby wskoczył inaczej lekko zgrzytnie. Dzieje się to na każdym biegu, nie ma różnicy czy duża czy mała skrzynia. Co mogłoby być tego powodem? Za pomoc z góry dzięki :D


Post Wysłano: 12 lis 2009, 14:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2007, 21:20
Posty: 21
Lokalizacja: wARSAW

Ja miałem podobnie. U mnie w koncu poszło sprzęgło, inna przyczyną moze byc lewarek zmiany biegów, są w nim tłoczki które przepychają płyn do zmiany biegów


Post Wysłano: 12 lis 2009, 18:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2008, 22:49
Posty: 80
GG: 9354841
Samochód: daf
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Witam
Podłącze się pod temat.Potrzebuję kupić języczek do zmiany zakresu skrzyni na górna/dolna do mana tga bądź tgs.Połamałem go,bć może ktoś z as posiada uszkodzoną gałkę zmiany biegów z której można wymontować taki przełącznik.Nie chce mi sie kupować całej nowej gałki za taką pierdułkę, być może leży u kogoś w garażu zepsuta gałka i by ją odsprzedał.Pozdrawiam


Post Wysłano: 13 lis 2009, 10:20

A sprzęgło zaczęło brać wyżej czy bierze tak jak zawsze ?


Post Wysłano: 13 lis 2009, 11:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

On jest świeżo zakupiony. Dzisiaj popołudniu będę robił sprzęgło, bo raczej ono jest winne, bo jest tak jakby nie wysprzęglało do końca.


Post Wysłano: 16 lis 2009, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Sprzęgło zrobione, wszystko wymienione na nowych częściach z wyższej półki. Jaki wpływ miałyby zepsute tłoczki w lewarku. Jeszcze w weekend wymienię wysprzęglik na nowy( choć raz to zrobiłem to i nic nie dało, i olej w skrzynii biegów. Proszę o jeszcze jakieś pomysły. A jeszcze jest jeden objaw trzeba przytrzymać dłuższą chwilę przycisk od comfort shift bo inaczej nie przełączy od początku tak było. :/


Post Wysłano: 18 lis 2009, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 cze 2009, 18:08
Posty: 9
GG: 0
Samochód: man tga

skonfigurowales sprzeglo z komputerem po wymianie ?


Post Wysłano: 19 lis 2009, 10:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Tak, skonfigurowałem. Ale jaki to by miało wpływ na opór przy zmianie biegu, raczej by elektronika szalała.


Post Wysłano: 19 lis 2009, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2008, 21:05
Posty: 390
GG: 5236488
Samochód: ŁOPEL
Lokalizacja: GRUDZIADZ

Cytuj:
Tak, skonfigurowałem. Ale jaki to by miało wpływ na opór przy zmianie biegu, raczej by elektronika szalała.
racja,ja miałem info-usterka ZDR(nie pamietam dokładnie tych liter),ale przy tym nie mogłem w ogóle wrzucic biegu,bez sprzegła jakby chciał wejść-po wciśnięciu-lewarek stał w pionie(nawet luzu nie było...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: