Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 lip 2009, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Zdjęcia są w mojej galerii na fotosiku. Nie są jakoś specjalnie zaznaczone. Ponadto mogę dodać że we wnętrzu niczym wielkim nie różni się od standardowej dubbel kabiny. Jedynie tylna kanapa jest chyba fabrycznie zmieniona na łóżko. Aha, wyjęta jest też przednia kanapa i zamieniona na fotel z amortyzatorem. Ponadto jest jeszcze górne łóżko w kabinie sypialnej.
U poprzedniego właściciela jeździł w podwójnej obsadzie co drugi tydzień.
Może znajdę kolejne zdjęcia z dnia kupna.

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 30 lip 2009, 20:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

Odnośnie
Cytuj:
awiew......jesli ustawi sie aby wiało tylko na szyby, tudzież górę, to i tak daje po nogach, że w sandałach bez skarpet nie pojedziesz, bo zamrozi w upalny dzień
Ja u siebie jak wyłącze ( przesune pokrętło na 0) nawiew to on nadal działa.
Cytuj:
lektryczne otwieranie szyb, to jakaś loteria jest - gdy chcę opuścić szybę na dół trzymając przycisk, to zaczyna się opusczać, aby za chwile samoczynnie (nie puszczajac przyciska wciśniętego w dół) podnieść się do góry i znowu opuścić na dół, a następnie do góry, aż puszczę przycisk i za którymś tam razem uda mi się całkowicie opuścić szybę
To samo u mnie. To jest jakaś porażka


Post Wysłano: 30 lip 2009, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 12:41
Posty: 76
GG: 0

Prowadzimy rodzinną małą firmę transportowo - handlową.
Z Iveco mamy Daily 35S14 w zabudowie furgon z roku 2006 oraz 35C13 z plandece i windą z roku 2002. Ponadto ciągnik siodłowy EuroStar z 1999 roku o mocy 420KM. Z tych trzech modeli mamy el. szyby. W żadnym nie mieliśmy takich problemów.
Poza tym jeżeli podczas jazdy wyłączy się nawiew to w każdym aucie pęd powietrza będzie dostawał się do środka. Trzeba ustawić obieg wewnętrzny.
Dajcie do elektryka lub jeżeli jest to auto nowe do ASO. Powinni sterownik szyb odpowiednio zaprogramować.


Post Wysłano: 10 sie 2009, 10:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 cze 2009, 13:32
Posty: 39
GG: 9516656
Samochód: -------
Lokalizacja: Warszawa

Witam Ostatnio jadąc iveco zapaliła mi sie lampka czerwona bateria z wiatraczkiem. mozecie mi powiedziec czy to cos powaznego!!


Post Wysłano: 10 sie 2009, 18:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:35
Posty: 693
GG: 0
Samochód: wrotki
Lokalizacja: NSZ

Jeżeli to jest ta starsza wersja Daily, to jest to kontrolka płynu chłodzącego.

_________________
NIE-POMPIARZ


Post Wysłano: 23 sie 2009, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 cze 2009, 13:32
Posty: 39
GG: 9516656
Samochód: -------
Lokalizacja: Warszawa

Oki dzieki kolego


Post Wysłano: 28 paź 2009, 18:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Obrazek
Jakiś lifting Daily czy coś mnie ominęło?

_________________
Semper Fidelis


Post Wysłano: 28 paź 2009, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

Cytuj:
Obrazek
Jakiś lifting Daily czy coś mnie ominęło?
Chyba nie byłeś uważny :)

http://etransport.pl/wiadomosc,9439,eco ... odelu.html


Post Wysłano: 18 gru 2009, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2008, 22:06
Posty: 5
GG: 8397047

Witam,od przeszło 6-ciu miesięcy mam przyjemnosc użytkowac dwa iverasy daily.Oba z zabudową izoterma+winda.Pierwszy mniejszy to 35c15 drugi 50c15.Powiem tak-zaskakuje ergonomia jak również dynamika tegoż wytworu włoskiej myśli inżynieryjnej.Na plus należy zaliczyc bardzo dobrą widoczność jak i wyposażenie.Natomiast jeśli ktoś szuka oszczednego dostawczaka to niestety powinien udac sie do konkurencji ewentualnie wybrac mniejszy silnik niż te 150 wiecznie głodnych koników.Obydwa iveca przemieszczaja sie po tej samej trasie(katowice rzeszów)i obydwa wykazują zapotrzebowanie na paliwko w wysokości 15!litrów na 100km.Nierzadko te wartosci idą w góre.Do minusów zaliczam również zbytnie podobieństwo do sprintera i jakby nie patrzec do gazeli.Kilka postów wyżej ktos napisał o częstej wymianie żarówek i trzęsących sie lusterkach.Otóż pierwsze daily miały felerne lampy w których żarówka trzęsła sie jak galaretka,po wyłączeniu świateł a na pracującym silniku żarnik się rozpadał.W tej chwili po wypadku mam założone nowe lampy i problem został wyeliminowany.Natomiast lusterka to fakt w 50c15 mam długie ramiona i lustra na nich trzęsą się niesamowicie.Jeżeli ktoś ma jakieś pytania na temat Daily to chetnie odpowiem.Pozdrawiam IVAN


Post Wysłano: 19 gru 2009, 10:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:35
Posty: 693
GG: 0
Samochód: wrotki
Lokalizacja: NSZ

Cytuj:
Na plus należy zaliczyc bardzo dobrą widoczność
Zakładam, że chodzi o widoczność przedniej szyby? Powiedz, czy masz zamontowaną półeczkę nad szybą? Jeśli tak to ile masz wzrostu?

_________________
NIE-POMPIARZ


Post Wysłano: 19 gru 2009, 15:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2008, 22:06
Posty: 5
GG: 8397047

175cm jeżeli podniesiesz fotel na maxa w góre to fakt lipa straszna.Półka nad szybą jest.


Post Wysłano: 19 gru 2009, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 wrz 2007, 0:35
Posty: 693
GG: 0
Samochód: wrotki
Lokalizacja: NSZ

No właśnie, ja mam 186, kolega 190 i mamy problem :D ale już się przyzwyczailiśmy ;)

btw:
Cytuj:
zaskakuje ergonomia
Mnie zaskoczyła, ale na minus. Mianowicie: przyciski komputerka pokładowego umieszczone za kierownicą po prawej stronie są niewidoczne i obsługa ich jest tylko intuicyjna, co zresztą uniemożliwia trafienie odpowiedniego przycisku za pierwszym razem, bo wszystkie są takie same :/ Przycisk od światełek awaryjnych jest umieszczony pod pokrętłami nawiewu wsród wyłącznika ASR, blokady drzwi, ECO i czegoś tam jeszcze i niestety, ale niczym się nie wyróżnia, bo jest taki sam, jak inne, czyli po ciemku włączenie awaryjnych sprawia problem. W innych samochodach taki przycisk jest odosobniony, w miejscu widocznych i ma charakterystyczny kształt. Jedynie pokrętła od nawiewu, kijki przy kierownicy i dźwignia zmiany biegów są dobrze rozmieszczone. No i brak jest tam jakiejkolwiek półeczki, żeby dało się tam postawić kubek z herbatą/kawą, bo o tych wysuwanych można zapomnieć, są one stworzone, żeby włożyć tam chyba tylko actimela, bo nawet pół litrowy napój ledwie się tam mieści. Oczywiscie jest półeczka pośrodku kokpitu nad radiem, która jest wykonana z takiego tworzywa, że cokolwiek byś tam nie położył, to będzie brzęczeć jak opętane.

Mimo wszystko uważam, że to dobry samochód, dobrze się nim jeździ - napisałem to, bo nie chcę abyście myśleli, że jestem jednym z tych co sieją zamęt zdaniami typu "od iweka czym sie z daleka" ;)

Aaa i jeszcze jedna rzecz, bo napisałeś kolego IVAN, że masz wersje 150KM i pali ci 15l. Nie wiem jaka to zabudowa, ale nasz jest 50C18 z paką o wymiarach 6,20x2,40, 2,20 i średnie spalanie przy ładunku do 2,5t i V do 110km/h to właśnie 15l/100km. Przy ładunku 4t spalanie wzrasta raptem do maksymalnie 16 litrów i mówię tutaj o dynamicznym ruszaniu ze skrzyżowań i jeździe, jak zwykle, 110km/h. Ten silniczek jest cholernie żwawy, bardzo dynamiczny, aż chce się nim jeździć, naprawdę i nie trzeba się martwić o zbyt duże spalanie :]
Czyli, jeżeli tkos szuka auta do cięższych ładunków i ostrej jazdy i nie raźi go spalanie rzędu 15l/100, to te auto jest idealne :]

_________________
NIE-POMPIARZ


Post Wysłano: 23 gru 2009, 10:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2009, 10:39
Posty: 1
GG: 0
Samochód: DAILY

Cytuj:
Witam Ostatnio jadąc iveco zapaliła mi sie lampka czerwona bateria z wiatraczkiem. mozecie mi powiedziec czy to cos powaznego!!
Jeśli jest to IVECO po 2007 z silnikiem 3.0 HPI to uważaj. Mnie w moim tez zaczęło ubywać płynu. I może się to wydać nieprawdopodobne, ale przez czujnik ilości płynu w zbiorniczku wyrównawczym kabelkiem płyn przedostał sie do komputera, zalał go i oczywiście spowodował spalenie go :( koszt w serwisie 6000 :( Sprawdz czy nie cieknie ci przez ten czujnik, a jesli tak to natychmiast wymień go !
Pozdrawiam Marcin


Post Wysłano: 23 gru 2009, 13:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 cze 2009, 13:32
Posty: 39
GG: 9516656
Samochód: -------
Lokalizacja: Warszawa

Dziękuje ci Marcin zaraz po świetach zobacze.Wesołych Świąt :mrgreen:


Post Wysłano: 07 sty 2010, 13:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2008, 12:40
Posty: 141
GG: 0

powiedzcie mi czy spalanie na 65C18 w ok 13,8 l jest realne, bo własnie taki limit mam na aucie :/


Post Wysłano: 07 sty 2010, 14:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

dużo troche, zależy czy mu dajesz w pedał czy jest załadowany do pełna, bo na pusto to można wyciągnąć 10 ltr.

_________________
Nightcrawler


Post Wysłano: 07 sty 2010, 16:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2008, 12:40
Posty: 141
GG: 0

jak na auto 6,5 tony to dla mnie wcale nie duzo, mamy takie 2 auta jedno pali w trasie ok 13 - 13,5 a drugie ok 15, nie mowie tu o deptaniu tylko o jeżdzie w ok 80-85km/h

co może być przyczyną dużego spalania?? mam wrażenie że te drugie auto głośniej "klekocze"...


Post Wysłano: 08 sty 2010, 14:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 262
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI

Trochę fotek wnętrza
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-08
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-08
Obrazek
By KornFanHead at 2010-01-08
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-08
Obrazek
By kornfanhead at 2010-01-08
Obrazek
By KornFanHead at 2010-01-08
Żródła: http://www.flota.com.pl http://www.v10.pl
Jak widać, część zdjęć przedstawia wnętrze wersji 4x4

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Post Wysłano: 10 paź 2010, 18:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Dwa zdjęcia wnętrza Iveco Ecodaily :

Obrazek Obrazek


Pozdrawiam.

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 10 paź 2010, 18:49

Jeżeli chodzi o Iveco Daily to użytkujemy w tej chwili 35C15 (własciwie Tata to robi, ale na dniach powinienem mieć prawko, więc mam nadzieje, że i ja zacznę) i raczej starszy sobie chwali ;) . 2007 rok, 3.0Hpi 150 koni, furgon max długi max wysoki. Może zacznijmy od tego co dobre :) Fotel kierowcy (pneumatyczny) jest bardzo wygodny, wiadomo, że po całym dniu jazdy i tak człowieka boli zadek, co innego kanapa która kompletnie nie amortyzuje - główny powód mojej absencji podczas jazd ojca :lol: . Zdecydowanie największą zaletą tego samochodu jest silnik :D . Do 1 tony tak naprawdę nie czuje ładunku powyżej (wiadomo, 1240 max :lol: ) jest już gorzej ale się radzi. Mamy porównanie z nowymi Sprinterami bodaj 2.2 litra z 1 toną górki widzą wcześniej niż kierowcy :lol: . Lusterka - genialna sprawa, ojciec od nowości jest zachwalał i nawet sam ostatnio cofając po placu nie miałem najmniejszego problemu, aż chciałoby się aby wszystkie samochody miały przynajmniej takie :). Wady - no cóż, elektronika (sterownik prawej szyby padł godzinę po .. lewym sterowniku :lol: ), wspomniane jaja z szybami oczywiście występują także :mrgreen: Komputer silnika jest umieszczony w błotniku przez co wymienaimy go co rok - półtorej :lol: (jest wiecznie zalewany przez wodę, pracownicy serwisu nawet się nie dziwili, specjalnie jest tak zamontowany aby go wymienić). Z ojcem nie jesteśmy zbyt wysocy (ja 177, on trochę niższy) ale wsiadając za pierwszym razem przywyzczajony jescze do starszego zawaliłem głową w sufit 8) Szczerze współczuje wyższym kierowcom bo jednak jest stosunkowo nisko. Poza tym dodam, że nie boi się niczego, ciąga ile się włoży i póki co ojciec nie mówi nic o wymianie a nawet jeśli to znowu wybór padnie na Włocha ;)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: