To jest nazwa, którą nadał sobie Porębski, generalnie żadna z marek nie oznaczyła aut o niskim siodle jakąś szczególną nazwą...
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
witam, jezdze scania MEGA (garaz SCANIA 124L 420)caly zestaw typu mega,komfort jazdy jest lepszy od normalnej,zawieszenie na poduszkach kabina tez,wiec na nasze drogi super,wada sa koleiny ale normalnym zestawem tez sie ciezko jedzie po koleinach,Scania jezdze w tartaku i niema problemu z urwaniem czegos, a pozatym ze jest niska i ma mniejsze kola to jest mocniejsza od normalnej scani.To jest moja opinia,pozdrawiam...
Na mniejszych kołach auto szybciej rozpędza się, przy czym pali ciut więcej utrzymując prędkość, załóżmy 89
To tak jak z rowerami, łatwiej rozpędzić ten z mniejszymi kołami, ale ciężej nim utrzymać wysoką prędkość
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
ale ,przecież ,w kazdej marce,ciągników siodłowych wychodziły ''mega'' tylko w innych nazwach Scania''mega'' aa Mercedes to inaczej już i tak po koleii;)
A naczepy to zwłaszcza Krone ''mega''
_________________ "Nasza jazda to nie spacer po deptaku..."
Low Liner to nie jest zastrzeżona nazwa towarowa, równie dobrze Scania czy Volvo mogłyby używać jej w swoich katalogach. Jeszcze raz powtarzam, żadna z firm nie zastrzegła sobie jakiejś szczególnej nazwy do określania ciągników LD.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Tata jezdzi Volvem FH Low Deck, całe zawieszenie pneumatyczne, mówi ze jesli droga jest wmiarę równa to się "płynie" ale jak powybijane dziury i ostro dziurawa to łatwiej utrzymać auto jak przód jest na resorze
jeżdzę Scanią R500 na małych kołach. Jeździłęm też R500 na 70siątkach kołach, różnica znaczna. low deck przod i tył na poduszce, "70tka" z przodu na resorze. Dużo lepiej mi się jeździ low deckiem. Komfort jest lepszy.
Mój tata ma taką SCANIA, w sumie miał, bo stoi już na sprzedaż:
Jeździłem z nim 8 tygodni bez przerwy i według mnie jest bardzo dobra, według niego nawet lepiej niż na dużych kołach. Choć z takimi miał 8 lat temu 143M
_________________ “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 20:22 przez Feleck, łącznie zmieniany 1 raz.
hm,wszytko tez zależy gdzie się jeżdzi ,bo w polsce nie ma dobrych dóg wiec mozna powedzieć ze zwykła sie lepiej prowadzi.. jedank na za granicy to kazdy powie ze komforat:)
_________________ "Nasza jazda to nie spacer po deptaku..."
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę