Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sty 2010, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Witam man odpalony, ale jest mały problem samochód dobija do 6,5-7 na dwóch zbiornikach powietrza więc sprężarkę trzeba kupić nową bo w czasie jazdy kilka razy hamulec i powietrza brak , ale jest inny problem mianowicie nawet gdy powietrza jest 7 to co jakiś czas pedał od sprzęgła robi się twardy i trzeba poczekać chwile żeby coś puściło i było normalnie sprzęgło. Może ktoś wie czy to przez sprężarke czy może coś innego?? może siłownik od sprzęgła czy cuś...


Post Wysłano: 28 sty 2010, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN

Nie dam 100% pewności ale sprężarkę bym wykluczył i szukał gdzie indziej przyczyny, bo jak jeździłem kiedyś takim jednym rzęchem to jak nie było powietrza to wręcz przeciwnie sprzęgło było luźne (mówię o pedale).

Zanim kupisz sprężarkę polecałbym sprawdzić czy masz szczelny układ.

_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!


Post Wysłano: 28 sty 2010, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sty 2010, 21:45
Posty: 24
GG: 9418
Samochód: --------

baakster, 6,5-7 to zdecydowanie za mało żeby wszystko funkcjonowało prawidłowo, moim zdaniem powinno być minimum 8bar, dobrą wiadomością jest to że nie musisz wymieniać całej spręzarki tylko wymieniasz zaworki lub głowiczkę. Nie jest to czynnośc skomplikowana a części nie są drobie zestaw kpl z zaworkami to koszt ok.150zł

_________________
Jacek


Post Wysłano: 28 sty 2010, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Kolego, za nim wymienisz sprężarkę sprawdź sobie zawory, wyczyść, może coś zaśniedziało, tak to bywa z nimi... Ewentualnie możesz od sprężarki odkręcić przewód idący na butle i sprawdzić czy kompresor daje mocno, jeśli nie to zostają jeszcze zaworki w głowicy kompresora.

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Post Wysłano: 29 sty 2010, 0:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Dziękuje za info jutro będe walczyć :twisted: Generalnie jest tam dużo dużo dużo pracy :|


Post Wysłano: 29 sty 2010, 18:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Sprawdź dokładnie podstawę osuszacza..


Post Wysłano: 29 sty 2010, 20:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Odkręciłem dziś filtr osuszacza i na płaskiej flanszy widać wode z olejem :/ :/


Post Wysłano: 29 sty 2010, 20:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2009, 19:46
Posty: 45
GG: 0

To że widać wodę to raczej normalne przy takiej pogodzie ale że jest tam olej to wskazuje na zużycie pierścieni olejowych w sprężarce. Mogą być więc też zużyte pierścienie kompresyjne co powoduje słabe pompowanie. A objawy o jakich piszesz wskazują właśnie na brak powietrza w układzie a zawór wielodrożny pompuje najpierw hamulce a potem sprzęgło i resztę i dlatego jest taki efekt z brakiem wspomagania sprzęgła. Oczywiście wykluczając wszelkie nieszczelności w układzie które należy najpierw usunąć.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: