Cytuj:
Nawet jeśli byłby źle przymocowany to i tak nie powinien wyciekać olej bo tam go nie powinno być.
No właśnie "nie powinno" jest tu idealnym słowem
Cytuj:
To, że olej pokazał sie akurat po regulacji zaworów, to jedynie zbieg okoloczności, bo czy zawory są ustawione dobrze, czy żle to w kolektorzy wydechowym nie ma prawa być oleju!!!.
Niekoniecznie zbieg okoliczności. W celu wyregulowania zaworów trzeba zdjąć głowice w większości silników więc coś mogło zostać naruszone.
Cytuj:
Jeżeli będziesz tak jeździł to może dojść do tego, że olej który będzie się przedostawał do tłumika przytka otworki przepływowe spalin i wtedy jeszcze tłumik będzie do wymiany.
Chyba nie znasz budowy tłumika...
jakie otworki mają się niby przytkać olejem? wszystkie są zbyt duże...
lukasz_ zobacz czy jak odkręcisz wlew oleju to kopci się trochę z niego.
Jaki w ogóle kolor mają spaliny? Jeśli biały to znaczy, że olej idzie przez tłok i częściowo się spala, jeśli przezroczysty lub błękitny to masz idealny silnik, a jeśli czarny to masz niekompletne spalanie ale nie ma to niestety nic wspólnego z olejem
Najbardziej prawdopodobne co może być to uszkodzenie uszczelki pod głowicą...
Może być jeszcze tak, że silnik po rozebraniu musi się po prostu dotrzeć (dopasować do siebie) bo na pewno nie da się złożyć wszystkiego tak jak było.