Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 lut 2010, 13:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lut 2010, 13:01
Posty: 8
GG: 0
Samochód: MAN LE220 C

Witajcie koledzy. Mam mały problem z MANEM L2000 ( LE 220 C). Rok 2002. A mianowicie przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach silnik strasznie szarpie ( nierówno pracuje), obrotomierz zaś stoi normalnie na 650 obr/min. Dokuczliwe jest to naprzykład podczas postoju na światłach czy przejeździe kolejowym. Jak jest zimny to wszystko jest OK. tylko jak się rozgrzeje. Czy jest ktos w stanie mi pomóc ??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2008, 11:11
Posty: 156
GG: 7106329
Lokalizacja: Podkarpacie

Sprawdź układ paliwowy, może filtry pozatykane?

A przy jakich obrotach znika nierówna praca?

_________________
TRANSPORT DREWNA BIESZCZADY


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lut 2010, 13:01
Posty: 8
GG: 0
Samochód: MAN LE220 C

problem znika przy około 800 obrotach, filtry paliwa nowe


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Opisz dokładniej ,jak zawór spuści powietrze to silnik rowniej pracuje? w tych modelach sprężarki głośno i nierówno pracują


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN

A problem pojawia się dopiero w momencie kiedy silnik jest już tak porządnie rozgrzany czy może trochę wcześniej, tak w momencie gdy przestaje dostawać zwiększoną dawkę paliwa?

_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lut 2010, 13:01
Posty: 8
GG: 0
Samochód: MAN LE220 C

sprężarka swoją drogą, po spuszczeniu powietrza silnik minimalnie wyrównuje prace. Kuleje jak jest porządnie rozgrzany, ale tylko na biegu jałowym. Jak wrzuce jedynke i dostanie opory to nawet bez dodawania gazu jedzie równo


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN

Cytuj:
(...)Kuleje jak jest porządnie rozgrzany, ale tylko na biegu jałowym. Jak wrzuce jedynke i dostanie opory to nawet bez dodawania gazu jedzie równo
Pierwsze co mi przyszło na myśl to regulator. Tylko nie widzę związku z rozgrzaniem...

_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Proponuję wyregulować zawory,0,5mm na ssącym i na wydechowym.Te silniki są z pompą rotacyjną,i są czułe na powietrze w układzie zasilania,aby sprawdzić czy nie zaciąga gdzieś powietrza odkręć przewód paliwowy zasilający i powrotny,zanurz obydwa w bańce z paliwem,odpal silnik i niech chodzi na wolnych obrotach.Obserwuj czy z przewodu powrotnego nie wydostają się bąbelki powietrza jeśli tak to gdzieś jest nieszczelność.Ja miałem taki przypadek że pompka zasilająca która jest pod turbiną zasysała powietrze,po wymianie było ok. :wink:

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: