Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 mar 2010, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Witam. Panowie w moim Premium dzieją się cuda mianowicie włącza się kontrolka-żółty prostokącik z falami jak przy respiratorku i auto słabnie i momentalnie więcej pali w granicach 45 na 100. Ma też dobre dni kiedy na 6 wychodzi z 24 tonami pod górkę przed którą się zatrzymała przez światła a podjazd jest dosyć bogaty, wtedy spalanie kształtuje się w granicach 33 litrów. Ma ktoś pomysł jak to uzdrowić?

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 04 mar 2010, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

kolego może zacznij od tego jaka to premiumka?

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 04 mar 2010, 23:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Premium 385, z 97 roku. Od 2-3 miesięcy dzieją się te cuda ale dopiero jak ja siadłem to wyszło że błąd jest sygnalizowany bo kierowca wyciągnął żarówkę żeby się nie świeciło i niczym się nie przejmował nawet tym że mu po wypłacie lecieliśmy za przepał

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 05 mar 2010, 10:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

jak 385 to trzeba sprawdzić czy itc działa i czy wszystkie czujniki czyta patrz TEMAT OGURA JAKIŚ MIESIAC TEMU.POZDRAWIAM

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 05 mar 2010, 20:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Po przekręceniu kluczyka iTC się testuje, tylko nie raz podczas jazdy zaświeca się kontrolka od tego iTC i auto w tym momencie słabnie.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 05 mar 2010, 20:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

ta kontrolka nie tylko od itc ale także ogólnie od elektroniki silnika czyli innych czujników jak prędkości czy doładowania..nie wiem co nazywasz testowaniem itc bo czegoś takiego nie ma...może chodzi ci o to ze zaworek słychać jak cyka..ale to normalne jach chodzi silnik to też cyka...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 05 mar 2010, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Jak przekręcę kluczyk na zapołon to ta kontrolka się zaświeca i po ok 5 sekundach gaśnie. Myślałem że to testowanie jest ale mniejsza z tym-jak zrobić żeby to auto z powrotem wróciło do swojego pierwotnego spalania i żeby szło a nie trzeba było je pachać nawet na prostej drodze.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 06 mar 2010, 0:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

proponuje podłączyć pod komputer i zdjagnozować co jest nie tak..sprawdzić jak działa itc do ilu wyprzedza czy czujnik doładowania wskazuje itp. to jest tylko test kontrolki ze działa i się nie spaliła...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 06 mar 2010, 8:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2010, 21:38
Posty: 15
GG: 0

Sprawdz kolego szczelność intercoolera profilaktycznie.


Post Wysłano: 06 mar 2010, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
Sprawdz kolego szczelność intercoolera profilaktycznie.
Jakby był nieszczelny to by kopcił a on nawet dymka nie puści. Problem występuje tylko jak się zaświeci kontrolka.

Na diagnostyce byłem we wtorek i wykazało błąd iTC a co tam było dokładnie to nie pamiętam. Narazie jest zrobione tak jak w temacie Ogura, w poniedziałek pojadę w trasę to się okaże wszystko.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: