Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 maja 2010, 16:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Wygląda to tak,że z wysokiego na niski niema problemu,ale z niskiego na wysoki trzeba nie raz kilka razy sprzęgło wcisnąć.Jest jeszcze jeden problem.Powietrza mam nabite na full a po spuszczeniu hamulca ręcznego zapala sie na moment kontrolka stop,która po chwili gaśnie.Dzisiaj miałem jeszcze jedno zaskoczenie,bo po spuszczeniu ręcznego(wiatru do oporu)na wyświetlaczu zapaliło się,również na moment mało powietrza.Czy pierwszy przypadek z półbiegami ma związek z drugim?


Post Wysłano: 07 maja 2010, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Najprawdopodobniej masz zepsuty zawór 4 obwodowy zabezpieczający , on odpowiada za rozdział powietrza miedzy obwody pneumatyczne.


Post Wysłano: 07 maja 2010, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

W miedzy czasie dostałem dodatkowe info co by odkręcić kostkę przy skrzyni biegów przymocowaną z lewej strony na dwie śrubki fi6 i przedmuchać otworki w skrzyni i naoliwić bądz nasmarować.Tak też zrobiłem.Na postoju wszystko działa,co będzie w drodze,nie wiem.Do zaworu,który jest zamocowany pod podłogą kierowcy nie dotykałem sie,jutro ma przyjechać mechanik.Na temat tego zaworu już w dziale"mechanika"było omawiane i ktoś napisał,że trzeba kupić nowy,bo próba jego naprawienia kończy sie zakupem nowego.Jak powiedziałem o tym mechanikowi,który komputera nie umie włączyć,to mnie wyśmiał.


Post Wysłano: 07 maja 2010, 21:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

co do zaworu masz oczywiście racje..nawet jak go jakoś skleci żeby chodził to po jakimś czasie będziesz miał telefon ze np. sprzęgło przestało działać itp.

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 07 maja 2010, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Tiger 918,po tym co opisałem w temacie sądzisz że to ten zawór?


Post Wysłano: 07 maja 2010, 22:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

może także szwankować któryś czujnik na tym zaworze...są 3 obwody i na każdy jest czujnik z niebieską wtyczką może najpierw trzeba by było odczepić po każdą wtyczkę z czujnika i zobaczyć który wysyla taką informacje i dlaczego...może być uszkodzony a może być rzeczywiście zawór...ale jeżeli musiałeś czyścić zaworek od połówek to raczej ten syf jest też w zaworze...wieć wszysko wskazuje na niego...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 07 maja 2010, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 20:59
Posty: 165
GG: 0

Hmmmm,ktos w innym temacie napisal,że mial podobny problem,a po wymianie osuszacza dolegliwości minęły.Wymieniłem osuszacz z opcją oil i nic to nie dało.Stary osuszacz był rzeczywiście zasyfiony,ale przed osuszaczem,natomiast na wyjściu nie było śladów syfu.A co do czyszczenia tego zaworku od połówek.Dostałem info od gościa,ktory naprawia te skrzynie.Podpowiedział,że ZF wszystko wpakował do środka i ta przesuwka od połówek porusza się na jakimś wałku aluminiowym,ktory sie z czasem przyciera.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

no to trzeba zmierzyć ciśnienie na poszczególnych obwodach i wszysko będziesz wiedział...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: