Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 gru 2010, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2010, 21:00
Posty: 12
Samochód: Reno Premium
Lokalizacja: Biskupice

witam mam problem z odpalaniem mana tga,zimny wszystko OK jak ciepły trzeba minute kręcić żeby chwycił tak jakby paliwa nie dostawał.Jakby ktoś coś mógł doradzić co go boli,z góry dziękuje.Pozdrawiam


Post Wysłano: 11 gru 2010, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Wszystko wskazuje na elektrowtryski.


Post Wysłano: 12 gru 2010, 10:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

nie koniecznie. spróbuj kolego wyczyścić zaworki paliwowe na pompie i na listwie oraz na powrocie.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 12 gru 2010, 11:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
nie koniecznie. spróbuj kolego wyczyścić zaworki paliwowe na pompie i na listwie oraz na powrocie.
Gdzie są dokładnie zaworki w D2876LF12 na CR jeden jest pod filtrem paliwa
Czy są jakieś zaworki miedzy odstojnikiem, pompą zębatą a filtrem paliwa :?:
No i na koniec czy w ręcznej pompce paliwa są jakieś zaworki bo w dwóch tga nie idzie zaciągnąć paliwa ręczną pompką paliwa :(

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 12 gru 2010, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

W recznej pompie jest "membranka " ktora czesto parcieje/peka i nie wytwarza odpowiedniego podcisnienia.Chyba sa dostepne zestawy naprawcze tego komponentu.A czas wymiany to max godzinka :)
A o jakie zaworki chodzi?

I w sumie nie wiadomo co to za silnik w pierwszym poscie,czy CommonRail czy starsze rozwiazanie?


Post Wysłano: 15 gru 2010, 10:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Napisz jaka generacja silnika, ew odezwij się na PW.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 15 gru 2010, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2010, 21:00
Posty: 12
Samochód: Reno Premium
Lokalizacja: Biskupice

Silnik 400koni z układem common rail,dodatkowo wyskakuje diagnoza EDC 03813-01


Post Wysłano: 16 gru 2010, 0:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Trzebabylo z tym bledem od razu wyskoczyc :).
Masz walniete przewody do przekaznika na starterze ,lub sam przekaznik.
( przewaznie tylko przewody )
Ten blad wyskakuje tylko i wylacznie z bledu pomiaru elektrycznego na przewodzie od EDC do przekaznika rozrusznika ( na rozruszniku).


Post Wysłano: 23 sty 2011, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 gru 2010, 21:00
Posty: 12
Samochód: Reno Premium
Lokalizacja: Biskupice

[quote="Grześ"]witam mam problem z odpalaniem mana tga,zimny wszystko OK jak ciepły trzeba minute kręcić żeby chwycił tak jakby paliwa nie dostawał.Jakby ktoś coś mógł doradzić co go boli,z góry dziękuje.Pozdrawiam[/quote]
Manik uzdrowiony :) Okazało się, że padła pompa wysokiego ciśninia.Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: