Rejestracja:12 gru 2010, 20:54 Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą
czemu volvo produkuje takie samochody ze ciągle się zapowietrza.mam go 30 m-ca i ciągle są z nim problemy.jezdziłem wczesniej liazami renówkami i dafami nie miałem z nimi takiego problemu siadając na volvo zaczeła sie czarna strona mojego zycia czy moze ktoś powiedzieć dlaczego taka firma jak volvo robi taki szajs i jeszcze jedno czemu volvo nie chce usłyseć prawdy o swoich szamochodach
Problem nie jest z samochodem, tylko z fachowcami od napraw. Dobry mechanior nie zgaduje, mowi to i to do wymiany. Wymienia sie i po problemie. Tylko znajdz takiego, jak znajdziesz daj znac.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Jestes pewny ,ze to uklad paliwowy - zapowietrzanie sie ?? Nagle gasnie czy zaczyna slabnac itd ,az zgasnie a na wolnych obrotach " szczeka " ?? Mi volvo nagle gaslo,bez powodu - problemem byl czujnik walu korbowego,odpalac tez nie chcial dobrze.
Problem z zapowietrzaniem tez mialem i jak juz wyzej napisal ktos to nie wina volvo a mechanikow - za mocno przykrecili odpowietrznik na podztawie filtra i tam lapal powietrze.
Jesli faktycznie przez zapowietrzanie silnik Ci staje to nie szczelnosc musi byc duza. Mi przez ta peknieta obudowe filtra tylko na wolnych obrotach "szczekal" a na wysokich szedl ok. Oczywiscie jadac do ASO volvo w nowej wsi wielkiej co by nie bylo pompa paliwowa do wymiany ... W sklepach sa zestawy naprawcze pompek i sa tam zaworki ktore wsadzasz,sprezynke rozciagasz i jedziesz dalej.
Rejestracja:12 gru 2010, 20:54 Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą
jestem pewny ze to układ paliwowy się zapowietrza dziś mechanik wyczyścił smok filtry paliwa wszystkie zaworki wymienił a on dalej się zapowietrza teraz ma uszczelki na pompowtryskiwaczach wymienić
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
jestem pewny ze to układ paliwowy się zapowietrza dziś mechanik wyczyścił smok filtry paliwa wszystkie zaworki wymienił a on dalej się zapowietrza teraz ma uszczelki na pompowtryskiwaczach wymienić
A sprawdzałeś pompe paliwa tą zębatą pod alternatorem, jak padnie uszczelniacz na ośce to się układ zapowietrza lub ciagnie olej do paliwa
KOLEGO JEŻELI GO ODPOWIETRZYSZ I ODPALISZ POMPUJĄC RĘCZNĄ POMPKĄ PALIWA I AUTO CHODZI A JAK PRZESTANIESZ TO GAŚNIE I SIĘ ZAPOWIETRZA TO RACZEJ PEWNE ŻE TO POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA TA POD ALTERNATOREM, SAME ZAWORKI KOSZTUJĄ OKOŁO 80 ZŁ A NOWA POMPA ORYGINALNA W ZALEŻNOŚCI OD TEGO CZY Z DŁUGIM BOLCEM (RENAULT ORYGINAŁ 700 ZŁ) CZY KRÓTKA (VOLVO OKOŁO 850 ZŁ). EWENTUALNIE JESZCZE POMPKA RĘCZNA PALIWA JAK I JEJ ŁĄCZENIE Z PODSTAWĄ FILTRA PALIWA.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę