Byc moze ze myle reakcje z L2000.System jest podobny.Mozliwe ze masz racje w przypadku F2000,wiec odpiac wlacznik "gorskiego" i wtedy sprawdzic.
Przejrzalem schematy i jakos nie widze podlaczenia sygnalu hamulca "gorskiego" z EDC .Jest wyraznie wpiety czujnik pedalu hamulca roboczego.
( chyba ze myle pojecia ,"gorski" to znaczy hamulec silnikowy na wydechu czy tak ? )
Jest mozliwosci ,ze "gorski" jest podlaczony przez kostke rezystorow ,czego nie widac na schematach.Mozna ja po prostu wyjac na chwile ,pojawi sie blad ,ale pedal gazu powinien dzialac.
Jak mozesz to napisz jak "gorski" jest podlaczony pod EDC ?
Doczytalem troche instrukcji na temat hamulca "gorskiego " i retardera z materialow szkoleniowych i dotycza one nawet nowszej wersji systemu edc 6.1.
( wiec wnioskuje ze w starszej wersji ogolna mysl dzialania byla podobna )
cytat ....
" When actuating the engine brake or retarder the injection quantity is set to zero delivery.For this purpose the FFR records the position of the engine brake switch and the retarder control lever and issues a zero fuel quantity request to the EDC control unit ,
applicable as long as the engine speed is above 800 rpm."
Jednakze nie mam podobnych materialow do MS5
.
Jak ktos moze to niech wytlumaczy nmi w jaki sposob dziala stosunek hamulec / EDC w tym systemie wraz z objasnieniem .
Pomoze mi to skorygowac ,byc moze bledna ,moja wiedze na ten temat .