Strona 25 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2729 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 cze 2011, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 cze 2011, 21:58
Posty: 86
GG: 0
Samochód: Volvo FH12 480
Lokalizacja: Budapest

renault magnum nagyon sok autó Hungarocamion dobni egy pár kép: P:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 33&bih=642
rajz: http://www.flickr.com/photos/pp-truckdr ... 230771913/

_________________
Teherautó-sofőr a Hungarocamion volt RÁBA,
teherautó-sofőr a Waberers a Volvo FH12 480 köszönt:)
MY COUNTRY IS HUNGARY


Post Wysłano: 30 cze 2011, 17:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

witam ma problem nie wiem do czego służy ten przycisk a poniweaż ten rysunek wyświetla mi się na tablicy chciłem się przekonać czy to nic strasznego z góry dziękuje http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60a ... b96fd.html


Post Wysłano: 30 cze 2011, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2009, 13:17
Posty: 587
Samochód: VW Passat b5
Lokalizacja: KMY

Cytuj:
witam ma problem nie wiem do czego służy ten przycisk a poniweaż ten rysunek wyświetla mi się na tablicy chciłem się przekonać czy to nic strasznego z góry dziękuje http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60a ... b96fd.html

viewtopic.php?f=43&t=31428

_________________
Mówią na mnie niepoprawny,za arcyzabawny
Nie mam czasu na bycie sławnym.....


Czemu mamy nierówne szanse, kiedy mamy wspólny cel?

______________


Post Wysłano: 08 lip 2011, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2010, 17:40
Posty: 11
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

Witam

Jestem w trakcie poszukiwania nowej Renówki do swojej firmy.
Stara wersja Magnum 420 z 1996 roku już po woli odmawia współpracy :(

Zastanawiam się nad wyborem między Magnumką z 2004 lub jak znajdę to 2005 roku jeszcze z silnikiem MACK 480 lub już z silnikiem DXi 440 lub 480 rok 2005. Kwestia czy warto dołożyć te ok 20 tys. złotych bo taka mniej więcej jest różnica między nimi w cenie (mack 50-60tys. zł - volvo 65-80 tys.). Słyszałem, że volvo znacznie bardziej żywotne, ale części droższe i, że mniej paliwa bierze.
Druga sprawa to na co zwrócić uwagę podczas zakupu tych aut - mam pewne doświadczenie w obcowaniu z Magnumkami, ale z tymi starszymi z lat 1996(AE) - 1999(mack).


Post Wysłano: 08 lip 2011, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Co do tego wyboru to jest już ten temat w dziale renault...jeżeli chodzi o to na co zwrócić uwagę to e-tech ma dobrze zapalić, równo chodzić i ma nie mieć defektów na desce...niestety trochę jeżdżę sprawdzając klientom auta i mało ma nie kręcony przebieg lub nie jest składanych z trzech...co nie znaczy, że takich nie ma...powodzenia

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 09 lip 2011, 0:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2010, 17:40
Posty: 11
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

A dokładniejszy ogląd jak powinien wyglądać ?
Na co popatrzeć i gdzie włożyć rękę :P
Jak się będę decydował już na konkretny model to i tak pójdzie do serwisu ale z grubsza muszę przesiać przez sito bo jest tego w cholerę.
Wezmę ze sobą mechanika i kolegę to będzie więcej oczu do szukania ;)


PS: możesz dać link do tego tematu ? bo nie mogę znaleźć :P


Post Wysłano: 09 lip 2011, 9:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

viewtopic.php?f=12&t=26863

był jeszcze jeden temat obszerniejszy ale go wcięło...
No cóz moim zdaniem auto ma odpowiadać jak najbardziej orginałowi...nie preferuje malowania ramy i elementów..wole aby było przerysowane niż posklejane i pomalowane...tarcze hamulcowe też nie bardzo skorodowane bo jak rdza z nich kapie to długo stoi..a jak długo stoi to ciekawe czemu?...
Okazje się raczej nie zdarzają. jak będziesz podłączał kompa to niech ci sprawdzą zużycie paliwa i autentyczność przebiegu, czy nie był przegrzany, nie jeździł bez oleju itp...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 10 lip 2011, 13:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2010, 17:40
Posty: 11
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

A co jeśli chodzi o kwestie wyboru między tymi dwoma które opisałem wyżej ?
Czy watro dokładać do DXi te 20 tys. ? Jeśli tak to czemu i jeśli nie to także czemu :)
Co ma jeden czego nie ma ten drugi i na odwrót ? :P


Post Wysłano: 10 lip 2011, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

To zależy czy chcesz silnik volva czy renówki no i w e-techu mozesz na pauzie ogranicznik zdjąć :twisted:


Post Wysłano: 11 lip 2011, 8:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Dxi to przede wszyskim 3x więcej elektroniki niż e-tech, inne zawieszenie kabiny inna rama inny silnik i osprzęt części droższe i droższe serwisowanie...zużycie paliwa jest porównywalne obu aut i jeżeli bedzie zadbany e-tech to bedzie palił mniej niż dxi.Dxi euro3 to silnik 12 litrowy który nie jest za oszczędny...za to napewno dxi jest silniejszy od e-techa, uklad paliwowy jest bardziej odporny na kiepskiej jakości paliwo...ale czy warto przepłacać...moim zdaniem nie.. bo jak w dxi coś zacznie szwankować z silnikiem to serwis wita...za to bolączką e-techa są pompy jednostkowe które siadają jak ktoś czegoś naleje...za to wtryski są zwykłe mechaniczne a w dxi pompowtryski...aha i nie polecam na polskie warunki automatów w obu modelach...choć to wygodne to na mrozie mogą zostać na biegu...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 12 lip 2011, 10:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2010, 17:40
Posty: 11
GG: 0
Samochód: Renault Magnum

A jeśli chodzi o wybór między silnikami e-tech 440 i 480 ?
Jedni psioczą na 440, inni na 480 i teraz nie wiadomo gdzie leży prawda
Pomijam oczywiście kwestie indywidualne bo ktoś sobie sam mógł popsuć ale jak to wygląda z nimi z punktu widzenia serwisanta
Czy wybór między tymi dwoma motorami ma jakieś większe znacznie bo w mocy chyba praktycznie nie czuć różnicy


Post Wysłano: 12 lip 2011, 16:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

to ten sam motor więc jaki kupisz taki bedzie...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 13 lip 2011, 15:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 cze 2011, 19:25
Posty: 12
GG: 8711376
Samochód: magnum 430
Lokalizacja: WZY

Cytuj:
To zależy czy chcesz silnik volva czy renówki no i w e-techu mozesz na pauzie ogranicznik zdjąć
a jak zdjąć w 430 w mack'u ,bo czasami to naprawdę przydatne gdy ktoś się ciągnie i nie ma jak go wyprzedzić,proszę


Post Wysłano: 14 lip 2011, 19:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Cytuj:
To zależy czy chcesz silnik volva czy renówki no i w e-techu mozesz na pauzie ogranicznik zdjąć
W DXI (pierwszy wypust) możesz podczas jazdy...


Post Wysłano: 18 wrz 2011, 19:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 wrz 2011, 19:50
Posty: 1
GG: 4632400

Witam wszystkich forumowiczów!!
Właśnie zakupiłem Magnum 440DXI z 2005r E3 i tu zadam pytanie czy da się w niej zrobić E4??
Jeżeli tak proszę o instrukcję.
I jeszcze jedno pytanko jak zdjąć kaganiec??
Pozdrawiam!!


Post Wysłano: 25 wrz 2011, 8:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2011, 14:58
Posty: 91
GG: 12
Samochód: DAF

Cytuj:
Witam wszystkich forumowiczów!!
Właśnie zakupiłem Magnum 440DXI z 2005r E3 i tu zadam pytanie czy da się w niej zrobić E4??
Jeżeli tak proszę o instrukcję.
I jeszcze jedno pytanko jak zdjąć kaganiec??
Pozdrawiam!!

I ja też mam pytanie czy da się w e-techu 440 z E2 zrobić E3 ?


Post Wysłano: 25 wrz 2011, 9:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2006, 11:54
Posty: 209
Lokalizacja: zgierz / k.Łodzi

http://www.filtryeuro.pl/
Możesz coś takiego założyć

_________________
.....::::Wchodzę Po Schodkach I Wytaczam Na Drogę Moje 40 Ton::::.....
B:15-01-2010r.
C:12-04-2010r.
C+E:09.09.2010r.


Post Wysłano: 25 wrz 2011, 15:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2011, 14:58
Posty: 91
GG: 12
Samochód: DAF

O reno nic tam nie pisało :evil:


Post Wysłano: 25 wrz 2011, 16:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Cytuj:
O reno nic tam nie pisało :evil:
A wszedłeś w ogóle na stronę?
Cytuj:
Czy każdy samochód ciężarowy może mieć filtr EURO?
Tak, filtry EURO mogą zostać zamontowane samochodu ciężarowego każdego typu. W zależności od rodzaju ciężarówki i posiadanego silnika, stosuje się różne filtry.


Post Wysłano: 25 wrz 2011, 16:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2011, 14:58
Posty: 91
GG: 12
Samochód: DAF

Sorry ja wszedłem do cennika :D i dokładniej nie poczytałem Jeszcze raz przepraszam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 25 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2729 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: