Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: RENAULT KERAX
Post Wysłano: 15 lis 2011, 17:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2011, 16:45
Posty: 3
GG: 0
Samochód: RENAULT KERAX

Witam ,od pewnego czasu borykam się z problemem wyboru auta do przewozu materiałów budowlanych proszę o podpowiedz czy warto kupić to auto jak na razie po przekopaniu inter. wpadło mi w oko tylko to auto, czy może szukać w podobnej cenie Mana Iveco albo ATEGO

http://allegro.pl/renault-kerax-270-now ... 48221.html


Post Wysłano: 15 lis 2011, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Najlepszym powodzeniem na rynku cieszą się dźwigi Hiab i Palfinger, to one są najbardziej zachwalane. Później za nim jest Atlas i dopiero cała reszta. Z Fassim nigdy nie miałem do czynienia, ale ceny na samochody są niższe. Do budowlanki według mnie zakabinowy HDS jest gorszy bo masz mniejszy zasięg tym bardziej, że w tym samochodzie nie masz jakiegoś mocarnego ramienia. Jedyny plus tej konfiguracji to, że jest składany w, Z ale przy transporcie materiałów budowlanych najlepszy jest chwytak do palet. Wiąże się z tym, że nie będziesz rozpinał go za każdym razem i właściwie to składanie jest Tobie niepotrzebne. Bury jak na budowlankę też są strasznie niskie.


Post Wysłano: 16 lis 2011, 9:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2011, 16:45
Posty: 3
GG: 0
Samochód: RENAULT KERAX

Znalazłem jeszcze takiego Mana jest starszy z większym przebiegiem ale ma z tyły HDS .

http://otomoto.pl/man-le-280-hds-dzwig- ... 95432.html


Post Wysłano: 16 lis 2011, 10:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Przy tego typie samochodów nie patrzy się raczej na przebieg i rocznik tylko na stan techniczny. Ważne jest żeby sprawdzić rok produkcji HDSu, bo często jest tak, że jest starszy. Na zachodzie nie mają dozorów, ale są książki z przeglądami także powinny być.


Post Wysłano: 16 lis 2011, 17:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2010, 19:30
Posty: 98
GG: 11422435
Lokalizacja: Ujsoły /k Żywca SZY

To auto ma być tylko do przewozu materiałów budowlanych? Bo jeśli ma jeszcze wozić piasek, i tym podobne, to dźwig na końcu paki odpada... Wóz ma być z zabudową samowyładowczą, czy tylko burtową?

_________________
Huttner.de
TruckeR're gallery
Kanał użytkownika Schrauberitsch-Transport Drewna


Post Wysłano: 16 lis 2011, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
To auto ma być tylko do przewozu materiałów budowlanych? Bo jeśli ma jeszcze wozić piasek, i tym podobne, to dźwig na końcu paki odpada... Wóz ma być z zabudową samowyładowczą, czy tylko burtową?
Czemu odpada?


Post Wysłano: 17 lis 2011, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2011, 16:45
Posty: 3
GG: 0
Samochód: RENAULT KERAX

Tak szukam samochodu głównie do przewozu materiałów budowlanych, ale ze względu na niewielki wybór nie wykluczam z opcją wywrotu.


Post Wysłano: 17 lis 2011, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2010, 19:30
Posty: 98
GG: 11422435
Lokalizacja: Ujsoły /k Żywca SZY

Cytuj:
Cytuj:
To auto ma być tylko do przewozu materiałów budowlanych? Bo jeśli ma jeszcze wozić piasek, i tym podobne, to dźwig na końcu paki odpada... Wóz ma być z zabudową samowyładowczą, czy tylko burtową?
Czemu odpada?
Bo jak wykipruje do tyłu? Pozostałoby tylko kiprowanie na boki, a wiadomo, nie wszędzie się da. A po drugie to taka konfiguracja jest niestandardowa (jeszcze się z taką nie spotkałem), bo paka musiałaby być skrócona. Nie wiem czy któraś z firm wykonuje zabudowy w takiej konfiguracji :oops:

_________________
Huttner.de
TruckeR're gallery
Kanał użytkownika Schrauberitsch-Transport Drewna


Post Wysłano: 17 lis 2011, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
To auto ma być tylko do przewozu materiałów budowlanych? Bo jeśli ma jeszcze wozić piasek, i tym podobne, to dźwig na końcu paki odpada... Wóz ma być z zabudową samowyładowczą, czy tylko burtową?
Czemu odpada?
Bo jak wykipruje do tyłu? Pozostałoby tylko kiprowanie na boki, a wiadomo, nie wszędzie się da. A po drugie to taka konfiguracja jest niestandardowa (jeszcze się z taką nie spotkałem), bo paka musiałaby być skrócona. Nie wiem czy któraś z firm wykonuje zabudowy w takiej konfiguracji :oops:
Do tyłu się nie da i to jest raczej oczywiste. Tu jest kompromis, bo albo większy zasięg HDSa albo wywrot do tyłu. Ja się spotkałem i jest to według mnie dużo wygodniejsze niż w dźwigu za kabiną. Lepiej dociążona jest oś ciągnąca i częściej można spotkać sterowanie z siodełka.


Post Wysłano: 18 lis 2011, 19:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2010, 19:30
Posty: 98
GG: 11422435
Lokalizacja: Ujsoły /k Żywca SZY

Dzisiaj widziałem Renault Major-a 4x2 z kiprem i dźwigiem, za kabiną,miał siodełko i ramę do podnoszenia palet.Dźwig dosięgał do końca paki.

_________________
Huttner.de
TruckeR're gallery
Kanał użytkownika Schrauberitsch-Transport Drewna


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: