Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lip 2012, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Powitał ponownie
Chciałbym dowiedzieć się coś na temat wymiany głowiczki,jutro planuje takowy wyczyn.Główny problem to jak spuścić płyn żeby nie zalać kompresora.Jeśli ktoś orientuje się coś na ten temat prosił by o udzielenie mądrej odpowiedzi.AAA mowa tu o pojeździe marki Man 14-232,96r.
Za czą chlapać olejem i wybija pod uszczelką głowiczki.Na razie planuj powymieniać samemu co się da a dalej zobaczymy


Post Wysłano: 20 lip 2012, 17:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

na dole chłodnicy masz korek spuszczasz z całego układu

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 20 lip 2012, 18:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego nie pamiętam jak f2000 ale tga i np. premium dxi to wkładamy kołki do przewodów wodnych w chwili wyjęcia i zaciskamy opaską, nie trzeba wtedy spuszczać płynu

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 20 lip 2012, 18:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

tak też sie da a volvoskich silnikach starcza przewód od bloku na króciec drugiej rurki wodnej.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 20 lip 2012, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Korek spustowy na dole chłodnicy :shock: Czy ja o czymś nie wiem :?: ..Takowego nie ma a odkręcać przewody na dole :roll: za duże ciśnienie..Wymieniając termostat spuszczałem odkręcając przewód(foto nr2) I zastanawiam się czy tyle starczy zlatuje około 8L płynu
To jest M90 nie f2000,o zatykaniu też myślałem ale samemu nie bardzo dam rade zrobić to w miarę szybko
Foto Nr.1
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/867 ... bacb8.html
-||- Nr.2
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4c ... 11e0a.html


Post Wysłano: 20 lip 2012, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Normalnie to zatkaj, ucieknie 100 ml i tyle nie ma problemu

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 20 lip 2012, 19:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Cytuj:
Normalnie to zatkaj, ucieknie 100 ml i tyle nie ma problemu
A no i ładnie.O taką wiedzę mi chodziło.Dzięki Bardzo

A potem jak złoże to zaleje tylko zbiorniczek płynem ?


Post Wysłano: 20 lip 2012, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Dokładnie tak, szybko i bez problemu

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 21 lip 2012, 21:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Dobra cylinder uszczelki,tłok wymieniłem.Jeszcze teraz jak usunąć resztki oleju z przewody powietrznego i osuszacza..Powietrzem?Ale osad chyba pozostanie

Żeby nie zaśmiecać forum mam kolejne zapytanie mianowicie chodzi o wymianę uszczelki pod klawiaturą czy jest możliwość w jakiś sposób odsunięcia kolektora po odkręceniu śrub tak żebym mógł wyjąc obudowę bez zdejmowania go całego?gdyż puszcza tylko środkowa głowica


Post Wysłano: 21 lip 2012, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Zalej przewód benzyną na noc ( z drugiej strony zatkaj korkiem ) i rano przedmuchaj kompresorem. Po co odkręcasz kolektor wydechowy żeby wymienić uszczelki pokrywy zaworów ? Jak coś więcej będziesz chciał grzebać daj na priv maila to wyślę Ci instrukcje napraw

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 21 lip 2012, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

olej usuniesz ale nagaru benzyna nie ruszy, czasem rurka tak sie zabija że przelotu brak pomaga wyłącznie piaskowanie.

Man na deklach zaworowych ma odme może o to mu chodzi ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 21 lip 2012, 23:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Cytuj:
olej usuniesz ale nagaru benzyna nie ruszy, czasem rurka tak sie zabija że przelotu brak pomaga wyłącznie piaskowanie.

Man na deklach zaworowych ma odme może o to mu chodzi ?

Nagar w przewodzie usuniesz zalewając na noc przewód benzyną, nie tylko olej ale też nagar

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 22 lip 2012, 11:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

ja zawsze piaskuje szybciej a kosztuje to u kolesia 20zł ma specjalną dyszę do tego.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lip 2012, 12:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

a ja wymieniam rurke na nowa


Post Wysłano: 23 lip 2012, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Jeśli przy zdejmowaniu głowicy płyn poleci na tłok to przepuści go do silnika?Bo k**** właśnie tak sie stało jest jakaś nadzieja ze nie przepościł.Po zdjęciu płyn szybko zebrałem ale no właśnie ale.
I jak to w zasadzie jest jeśli 1 głowica od przodu lała to jest sens rozbierać 2 następne?


Post Wysłano: 23 lip 2012, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak ja bym się tak przejmował czy poleciała mi setka płynu w silnik czy nie to zmienił bym zawód.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 lip 2012, 22:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Cale szczęście bo olej zmieniałam 3 dni temu i 320zł poszło by w błoto.
Na głowicy jest biały nalot z osadem dokładnie tak jak na tym zdjęciu :http://www.lubus.info/images/stories/te ... owica1.jpg to oznacza ze kwalifikuje sie do regeneracji?


Post Wysłano: 23 lip 2012, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

w sprężarce nie występuje spalanie nalot będzie trochę inny. Wyskrob nagar załóż nowe uszczelki, blaszki(zaworki) i musi hulać jak drożny jest przewód wyjściowy, nikt z tego strzelać nie będzie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 lip 2012, 22:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

A jak w kolektorze dolotowym mam ślady oleju i w tym gumowym łączeniu z chłodnicą to czego to jest wina


Post Wysłano: 23 lip 2012, 22:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Sprężarka nie ma kolektora dolotowego, Ma rurkę metalową zakończoną nyplami, Nagar pojawia sie od pompowania oleju w układ przez sprężarke spala sie tam i jest nagar który potrafi tak zatkać przewód że zniszczy kolejny kompresor, trzeba go wypiaskować, podstawa osuszacza wygląda podobnie pewnie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: