Rejestracja:28 lip 2012, 21:51 Posty: 7
Samochód: iveco euro tech
Jest to oryginalne iveco euro tech 440e34 rok 1995 ,zwykła pompa wtryskowa ,silnik 9,5 litra ,skrzynia biegów aluminiowa ,problemy zaczynają się na wysokiej skrzyni ,samo przebicie z wysokiej na niską i odwrotnie nie robi problemu , problem zaczyna się wtedy np.żeby wdusić siódemkę trzeba przejść z szóstki na ósemkę i dopiero wdusić siódemkę ,półbiegi też nie zawsze wchodzą nie raz trzeba dwa razy nadusić sprzęgło w tym przypadku tracę dużo energii a mój ciągnik mocy proszę o szybką podpowiedz
7'mka jest najczęściej używanym synchronizatorem i jak już jej nie możesz wbić mogła pęknąć przesówka. Nie pisałeś czy zgrzytą, czy wyskakuje. Przy przebijaniu dolną górną są problemy? Połówki to prawdo podobnie łożysko z przodu na wałku najczęściej ulega ono uszkodzeniu gdy w skrzyni brakuje oleju. U dołu masz numer do mnie zadzwoń postaram się pomóc, moja firma zajmuje się remontami skrzyń biegów posiadając doświadczenie praktyczne nie teoretyczne z książek czy schematów. Dla klientów z forum specjalne rabaty. Pozdrawiam Łukasz
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
To logiczne, ale gdy są już takie problemy z wrzuceniem biegu często okazuje się pękniętą przesówka która rozpadnie się do końca i narobi bigosu.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Jeśli nigdy nie robiłes zf'ki nie łap się za to. Bo i tak za złożenie jej będziesz musiał zapłacić. Trzeba wiedzieć gdzie nacisnąć aby wyjąć widełki, gdzie jest boleć od wsteka, który trzeba wyjąć by wyciągnąć wałki. Czy nawet do którego koła łapać ściągaczem żeby rozciągnąć wałek To nie jest skrzynia z malucha potrzeba doświadczenia i chyba każdy ci to powie bo nawet nie będziesz umiał zweryfikować co się jeszcze nadaje. Nie trafisz płetwą od pompy oleju i po zamiatane. Ta skrzynia dla mnie jest banalna ale ja ich zrobiłem kilkaset. Znajdź druga skrzynie, lub wyciągnij ja i daj komuś kto to robi wyjdzie taniej, o rabatach na części nie wspomnę.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Też mam takie przypadki że ktoś rozbierze a później traci koncepcje i szuka pomocy najgorzej z wałkiem głównym mają problem bo jakoś trzeba go rozprasować.
koledzy kilka postow wyzej pisali jakie moga byc przyczyny. Niestety ale pewnych spraw nie da sie uniknac. W twoim przypadku pomoze demontaz skrzyni, i zawiezienie jej do dobrego fachowca od skrzyn. On ja rozbierze, powymienia co trzeba i zlozy. I masz po problemie
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę