Ja za każdym razem obierałem punkty odniesienia ( C,D,C+E )i moim zdaniem to najpewniejszy sposób ( o ile masz pewny punkt odniesienia ).
Ja zdawałem w Katowicach i tam są wzdłuż linii bocznej literki ( C,C1, D itd ) i wystarczy zapamiętać przy której literce zatrzymać przednie koło lub z którą zrównać się ( miejsce kierowcy ) Pisze o tym bo te literki są namalowane i Ci ich nikt nie ruszy . Inii kładli kapsle lub ustawiali przesuwne barierki a były przypadki , że egzaminator to widział i przestawiał barierki i robił się problem
Drugi sposób jest niepewny i trudny do wykonania , a szczególnie przy kat "C" bo nie możesz wysiąść i sprawdzić jak to jest na kat. D i C+E.
Trzeci sposób jest dobry ale jak będziesz auto miał źle ustawione to nic z tym nie zrobisz. Bo jak będzie dobrze stało to wytyczasz linię ; lusterko - punkt na samochodzie ( np. światło obrysowe , zawias burty itp) i punt końcowy (np; linia ,podstawa pachołka lub któraś linia na pachołku. ) chyba wiesz o co chodzi .