Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 gru 2012, 23:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
my mamy mana z 2000 roku i się nigdy nie zepsuł ja bym brał mana tga D20 i w manualu bo w automacie to dużo ciągnie
Człowieku skąd takie wnioski ? Jest totalnie odwrotnie automat zazwyczaj będzie mniej palił, a twoje porównanie zapewne silnika d28 do d20 jest albo totalnym brakiem wiedzy i doświadczenia albo ironią.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 19 gru 2012, 15:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2012, 19:42
Posty: 31
GG: 42413684
Samochód: Man tga

Cytuj:
Cytuj:
my mamy mana z 2000 roku i się nigdy nie zepsuł ja bym brał mana tga D20 i w manualu bo w automacie to dużo ciągnie
Człowieku skąd takie wnioski ? Jest totalnie odwrotnie automat zazwyczaj będzie mniej palił, a twoje porównanie zapewne silnika d28 do d20 jest albo totalnym brakiem wiedzy i doświadczenia albo ironią.
nie wiem o jakie wam trasy chodzi pod wywrotkę automat bardzo dużo pali 39-41 litrów d20 w manualu na pewno mniej pali

_________________
nasz manik :D
viewtopic.php?t=38054


Post Wysłano: 19 gru 2012, 15:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Cytuj:
w manualu na pewno mniej pali
Czyli ile?


Post Wysłano: 19 gru 2012, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2012, 19:42
Posty: 31
GG: 42413684
Samochód: Man tga

Cytuj:
Cytuj:
w manualu na pewno mniej pali
Czyli ile?
rozawiałem z gościem który jeździ d20 manual powiedział że 34 litry

_________________
nasz manik :D
viewtopic.php?t=38054


Post Wysłano: 19 gru 2012, 17:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6328
Lokalizacja: Wrocław

najlepszy MAN w zaprzyjaźnionej firmie na trasie Wrocław - Bielefeld z ładunkami stali lub wyrobów stalowych średnio 18-20t miał zużycie 27l/100km.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 31 gru 2012, 21:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 paź 2010, 16:07
Posty: 90
GG: 3168594
Lokalizacja: Lublin/Piaski

Kolega jeździ Manem + przyczepa 2009 180 tys przeb. , silnik 380. pali mu 46 :D Był juz X razy na serwisie i mówią, że man nie ma normy tak ma być. Jeździ tylko po kraju.
Chłopaki u Burego z chłodnią na zachód man 480. średnie spalanie 31-34.

O takim spalaniu jak Ty Cyryl powiedziałeś jeszcze nigdy nie słyszałem (pomijając opowieści parkingowe :wink: ) tylko pozazdrościć 8)


Post Wysłano: 02 sty 2013, 0:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

To jest prawda - TGA XXL 410 ( D28 ), 18-24t, po kraju wychodzi 27-32 ltr.
Dodam tylko że wszystko robione przy silniku na bieżąco...


Post Wysłano: 02 sty 2013, 17:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

A jak sprawuje się silnik o mocy 400KM ? Jak ze spalaniem i awariami ? (Chodzi mi tu o TGX'a)

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 02 sty 2013, 17:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

W TGSie z silnikiem 400KM (E5, AdBlue) przez dwa i pół roku nie było żadnej awarii. Co do spalania - różnie, to hakowiec, raz spali 32l, innym razem 37l.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 02 sty 2013, 19:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Cytuj:
W TGSie z silnikiem 400KM (E5, AdBlue) przez dwa i pół roku nie było żadnej awarii. Co do spalania - różnie, to hakowiec, raz spali 32l, innym razem 37l.

Kupiliście go od nowości ?
A mocy mu wystarczało czy był słaby ?

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 02 sty 2013, 19:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Tak, w firmie jest od nowości. Mocy mu wystarcza, choć wiadomo, że im więcej, tym lepiej.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 02 sty 2013, 19:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Cytuj:
Tak, w firmie jest od nowości. Mocy mu wystarcza, choć wiadomo, że im więcej, tym lepiej.

A co sie zaczeło dziać po tym 2,5 letnim okresie ?

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 02 sty 2013, 19:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Nic się nie dzieje, odpukać, jeździ dalej bezawaryjnie.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 02 sty 2013, 19:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Cytuj:
Nic się nie dzieje, odpukać, jeździ dalej bezawaryjnie.


Ok zapytałem bo napisałeś przez 2,5 roku nic sie nie działo więc myślałem, że coś sie zaczęło.Niech sie nic nie psuje, dzięki za info :)
A ile już ma przejechane ? Takie ostatnie pytanko jesli można.

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 02 sty 2013, 20:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Przebieg to ok. 60-65 tys. km.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 02 sty 2013, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Ok dzięki za info 8) MAN którego mam oglądac ma 10 razy tyle

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 03 sty 2013, 12:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2008, 22:08
Posty: 61
GG: 0
Samochód: ISUZU

Ja ze swojej strony odnośnie mana automat/manual moge powiedzieć tylko że jeździłem troszkę w firmie hakowcami z przyczepą. I tak Man tga 2002r 410 automat i 2x man tga 2006r 440 E5 manuale paliły praktycznie tyle samo tj około 42 litrów. Często jeździliśmy w 2 , 3 składy i co ciekawe te 410 w automacie zbierało się lepiej niż te 440 manualne. Jedynie co to do cofania pod przyczepę i to często w nierównym terenie to automat jest przekleństwem. A tak to same superlatywy :)


Post Wysłano: 18 sty 2013, 22:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Wiem że to może już za późno. Ale wypowiem sie na temat DAF-ów 105.

No to tak, najpierw Spalanie.

W rodzinie Wszyscy mają dafy tak fajnie wyszło, Jesli chodzi o spalanie daf-a, to u wszystkich żaden daf nie przekracza 30 l w lecie, W zimę to już róźnie czasami 31, 32, ale jak kierowca sobie radzi to potrafi zejść poniżej 30 w zimę.

Jeśli chodzi o awaryjność, to te pierwsze 105 były felerne (roczniki 06,07,08), przebieg koło 400-500 tys, silnik do remontu przez wady fabryczne, Jednemu kierowcy wuja, na szwecji Padł wał korbowy dojechał na tym do Polski, Daf przyznał mu Blok silnika bez osprżetu, ale Rabet zepsuł robote przy transporcie i przywiózł pękniety blok, to przyznali mu cały nowy silnik, Ale i tak musiał zapłacić za wszystko 15 tys.

Obudowa filtra paliwa, te standartowe podwójne bardzo czesto pękały, więc opłacało kupić się porządne podstawy pod filter, i problem znikał, A co do reszty to samochody im sie kulają bez problemu, wiadomo od czasu jakaś drobna awarja żeby życie nie było nudne.

_________________
DAF 95XF 430


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: