my mamy mana z 2000 roku i się nigdy nie zepsuł ja bym brał mana tga D20 i w manualu bo w automacie to dużo ciągnie
Człowieku skąd takie wnioski ? Jest totalnie odwrotnie automat zazwyczaj będzie mniej palił, a twoje porównanie zapewne silnika d28 do d20 jest albo totalnym brakiem wiedzy i doświadczenia albo ironią.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
my mamy mana z 2000 roku i się nigdy nie zepsuł ja bym brał mana tga D20 i w manualu bo w automacie to dużo ciągnie
Człowieku skąd takie wnioski ? Jest totalnie odwrotnie automat zazwyczaj będzie mniej palił, a twoje porównanie zapewne silnika d28 do d20 jest albo totalnym brakiem wiedzy i doświadczenia albo ironią.
nie wiem o jakie wam trasy chodzi pod wywrotkę automat bardzo dużo pali 39-41 litrów d20 w manualu na pewno mniej pali
Kolega jeździ Manem + przyczepa 2009 180 tys przeb. , silnik 380. pali mu 46 Był juz X razy na serwisie i mówią, że man nie ma normy tak ma być. Jeździ tylko po kraju.
Chłopaki u Burego z chłodnią na zachód man 480. średnie spalanie 31-34.
O takim spalaniu jak Ty Cyryl powiedziałeś jeszcze nigdy nie słyszałem (pomijając opowieści parkingowe ) tylko pozazdrościć
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
W TGSie z silnikiem 400KM (E5, AdBlue) przez dwa i pół roku nie było żadnej awarii. Co do spalania - różnie, to hakowiec, raz spali 32l, innym razem 37l.
W TGSie z silnikiem 400KM (E5, AdBlue) przez dwa i pół roku nie było żadnej awarii. Co do spalania - różnie, to hakowiec, raz spali 32l, innym razem 37l.
Kupiliście go od nowości ?
A mocy mu wystarczało czy był słaby ?
_________________ __________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH
Nic się nie dzieje, odpukać, jeździ dalej bezawaryjnie.
Ok zapytałem bo napisałeś przez 2,5 roku nic sie nie działo więc myślałem, że coś sie zaczęło.Niech sie nic nie psuje, dzięki za info
A ile już ma przejechane ? Takie ostatnie pytanko jesli można.
_________________ __________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH
Ja ze swojej strony odnośnie mana automat/manual moge powiedzieć tylko że jeździłem troszkę w firmie hakowcami z przyczepą. I tak Man tga 2002r 410 automat i 2x man tga 2006r 440 E5 manuale paliły praktycznie tyle samo tj około 42 litrów. Często jeździliśmy w 2 , 3 składy i co ciekawe te 410 w automacie zbierało się lepiej niż te 440 manualne. Jedynie co to do cofania pod przyczepę i to często w nierównym terenie to automat jest przekleństwem. A tak to same superlatywy
Wiem że to może już za późno. Ale wypowiem sie na temat DAF-ów 105.
No to tak, najpierw Spalanie.
W rodzinie Wszyscy mają dafy tak fajnie wyszło, Jesli chodzi o spalanie daf-a, to u wszystkich żaden daf nie przekracza 30 l w lecie, W zimę to już róźnie czasami 31, 32, ale jak kierowca sobie radzi to potrafi zejść poniżej 30 w zimę.
Jeśli chodzi o awaryjność, to te pierwsze 105 były felerne (roczniki 06,07,08), przebieg koło 400-500 tys, silnik do remontu przez wady fabryczne, Jednemu kierowcy wuja, na szwecji Padł wał korbowy dojechał na tym do Polski, Daf przyznał mu Blok silnika bez osprżetu, ale Rabet zepsuł robote przy transporcie i przywiózł pękniety blok, to przyznali mu cały nowy silnik, Ale i tak musiał zapłacić za wszystko 15 tys.
Obudowa filtra paliwa, te standartowe podwójne bardzo czesto pękały, więc opłacało kupić się porządne podstawy pod filter, i problem znikał, A co do reszty to samochody im sie kulają bez problemu, wiadomo od czasu jakaś drobna awarja żeby życie nie było nudne.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę