Cytuj:
Pierwszy pochodzi ze starszego mana wywrotki, czy wlacza sie podczas mrozow i wtedy pompa podaje jakas dodatkowa dawke paliwa? To zalacza jakis pneumatyczny silowniczek chyba bo slychac takie syczenie podczas odlaczania, wciskam guzik przed odpaleniem auta a potem po jakims czasie wylaczam, nie wiem czy dobrze tego uzywam, wielkiej roznicy nie widze gdy uzywam/nie uzywam, ale obroty sie jednak roznia. Poza tym interesuje mnie jeszcze ten przycisk SET, ale to pewnie jakies dodatkowe i nieuzywane u mnie.
Na początek nie napisałeś jaki to model mana ale po klawiszach podejrzewam ze to na zwykłej pompie wtryskowej maks EURO1
To nie jest ssanie tylko redukcja białych spalin jeśli działa ten układ to przymyka mniej więcej do połowy klapkę od hamulca górskiego na rurze wydechowej przez to silnik szybciej sie dogrzewa i w teorii dopala nie spalone spaliny w kolektorze wylotowym
Klawisz SET działa podajże od prędkości 40 czy 50km /h w czasie jazdy naciskasz te klawisz powiecmy przy prędkości 60km/h i od tej pory masz ustawiony ogranicznik prędkości na 60 km/h aby to wyłączyć trzeba jeszcze raz nadusić klawisz SET
Cytuj:
Jesli chodzi o drugie zdjecie to czytalem na forum ze to do regulacji ograniczenia predkosci w miescie czy jakos tak. Jak tego uzywac? Czy to jest jakos polaczone z tempomatem i ustawia sie poprzez tempomat? To panel z nowszej wywrotki FE 410A.
Wciskasz ten klawisz teraz funkcja tempomatu jest przełączona na funkcje nastawnego ogranicznika prędkości
W tym momencie dźwignia od tempomatu ustawiasz sobie maksymalną prędkość, wyłączysz tą opcje tak samo jak wyłączasz tempomat i wracasz do prędkości zapamiętanej poprzez przycisk MEMORY