Radio przestało przyjmować płyty tak jakby jedna utknęła wewnątrz. Jest jakiś przycisk "katapulta" czy trzeba rozkręcać radio? Druga sprawa co zrobić żeby radio grało przy wyłączonym zapłonie? Jakiś prąd dochodzi bo delikatnie miga niebieska dioda ale włącza się tylko na włączonym zapłonie. Jest też jedna bezpańska kostka, może to sprawca?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Po numerach kabli ci nie powiem, sprawdź na którym kablu masz stały plus i plus po przekręceniu stacyjki.
Jak znajdziesz ten kabel od stacyjki obcinasz go koło kostki i podłączasz do stałego plusa, oczywiście ten kawałek przewodu co zostanie przy radiu
Radio fabryczne jest na 24V
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
@sebotrucker jak masz mozliwosc wlaczenia aux w radiu to sie da w taki lub podobny sposob.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Panowie mam pytanie dotyczące tego radia tylko zamontowanego w Iveco.
Czy jest może jakiś bezpiecznik który odpowiada za to radio? Miałem problem z rozrusznikiem. Jako, że jednak auto troche kręciło sprawdzilismy akumulatory. Firmowy elektryk postanowił pożyczyć prąd z innego auta ale jednak okazało się że usterka jest w rozruszniku. Po tym wszystkim radio przestało działac. Czy jest możliwość że spalił się tylko bezpiecznik czy całe radyjko mam do naprawy/wymiany?
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Coś chyba jest nie tak z radiem produkowanym dla MAN - w FE też działa po przekreceniu zapłonu, ale ręcznie bez kluczyka idzie je włączyć (po godzinie samo się wyłącza, oryginalne VDO 24V), jak w TGA "taki sam" model Blaupunkta jest w Iveco - ale tam jak w moim FE - działa po stacyjce/zapłonie, ale też idzie ręcznie włączyć. A TGA tylko i wyłącznie po zapłonie. Jutro jak znajdę chwilę pozamieniam radia z Tga i Stralisa.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Może coś uszkodzone to moje radio? Masz Blaupunkta zwykłego CD?? W kostce wydaje mi się ,że jest "oryginalnie" ale nie mam pojęcia po cholere z 8 chyba 7 pin jest zajętych gdzie zazwyczaj 4 piny są używane - masa,+,+ po stacyjce i ew. sterowanie anteny. Musze podmienić radio ze Stralisa czy FE i zobaczę co z tego wyjdzie.
A może w radiu się aktywuje funkcje "manualnego włączania" ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę