Cytuj:
Ja bym ciął. Jeśli klient ma życzenie, i płaci, to tylko się cieszyć i korzystać.
noooo nie do końca kolego, tym właśnie się różnimy od innych , że odmawiamy takich prac nie zgodnych z (naszymi) zasadami mimo, że płatne i na życzenie. A drugi aspekt to odpowiedzialność : pozostaje kwit usług/f-ra , cokolwiek , dochodzi do tragedii i myślisz, że służby nie są w stanie dotrzeć do ostatniego serwisu (mając nawet po wystrzale dwa inne bliźniaki tak wyrżnięte nożem?). Działamy niestety lub stety odwrotnie do duciarskich serwisów, których jedynym argumentem jest szybki pieniądz. Dodam , że w tych marnych czasach nie brakuje nam pracy ....cieszy , że ludzie to doceniają, wracają, płaca u nas więcej ale mają pewność bezpieczeństwa i bezproblemowości, mogą skupić się na zarobku własnym. Długo by o tym roztrząsać ale dobra robota wraca, może nie natychmiast ale zawsze wraca : darmowe monitoringi i porady, namawianie na coś lepszego niż najtańsze, odmawianie złych bieżników czy jak u góry. Co tanie to w konsekwencji drogie , zwłaszcza w transporcie.