Cytuj:
jak wyżej muszę wymienić opony na przodzie co moglibyście polecić?
cały czas te podstawowe błędy klientów. Ja wiem , że każda opona jest czarna i okrągła, że każdy oczekuje setek tysięcy przebiegu za kilka stówek ale zacznijmy standardowo od dobrania opony pod klienta : jakie warunki pracy, asfalt czy mieszany pozadrogowy, jesli asfalt to autostrada międzynarodowa czy regional, jakie drogi kręte (np. Słowacja) czy nie, jakie ładunki bardzo ciężko a dodatkowo środek cięzkości wysoko (np cysterny) czy lżej ?
Jestem pełen zdziwienia kiedy klient wchodzi nie do serwisu ale jakiejś firmy handlującej oponami bez pojęcia tylko przez pryzmat ceny i słyszę "paaaanie te są dobre , bo sprzedaliśmy ich dużo"
)))) a zazwyczaj dostaje to co zalega na półkach z DOTem 2011
a potem widzimy się z tym klientem i nastepuje pytanie : dlaczego kupił Pan oponę na przód bez homologacji ? Aaaaa bo powiedzieli , że ma FRT to znaczy chyba FRONT, następuję konsternacja : nie proszę pana to opona naczepowa dlatego auto nie hamuje i nie skręca. I co teraz ? Noooo nic kupuj Pan bo tanio i czekaj Pan na jakiegoś mądrzejszego z ITD co się zna co to jest FRT. Gacie ściągnie przez głowę i będzie po oszczędnościach
Możesz mi wierzyć albo nie czasem warto kupić taniej niż drożej a czasem nie ma wyjścia trzeba dołożyć po 400zł netto, żebyś był zadowolony.