Rejestracja:04 maja 2013, 21:12 Posty: 40
Samochód: atego1218
Witam, koledzy będę wymieniał w atego 1218 filtr paliwa i osuszacz powietrza. Powiedzcie mi czy przy filtrze paliwa trzeba go zalac by się później nie zapowietrzył? i chciałbym dolac do układu pneumatycznego płynu przeciw zamarzaniu, powiedzcie gdzie i ile się go dolewa ? dzieki
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ja zakupiłem osuszacze takie które niby zbierają olej i syf który puszcza sprężarka. Zwykłe kosztują 38 netto, a te lepsze 95zł/szt.
Do tej pory zakładałem te zwykłe, zobaczymy co się do wiosny uzbiera w środku i czy coś to daje w ogóle.
Rejestracja:04 maja 2013, 21:12 Posty: 40
Samochód: atego1218
Bagnet kupiłem, bo była tylko zaślepka zamiast bagnetu. Wiem, ze jak na wiosne zmieniałem filtr paliwa to chyba z 15 razy trzeba było startować by zapalił, dlatego teraz przed wymianą chciałem się dowiedzieć jak poprawnie go wymienić by się nie zapowietrzył gdzie.
Jak wsadzisz nowy filtr to podpompuj do póki nie będzie ciężko chodzić pompka, wsadź drugą osobę do kabiny niech kręci a Ty cały czas pompuj i będzie git malina
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę