Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

A ja dzis zalozylem nowe Matadory szerokie przody. Przy pracy na budowie co bys nie zalozyl i tak jest szansa ,ze szybciej sie zuzyja od mechanicznego uszkodzenia niz zjechania bieznika. Zawsze bralismy Bridestony ale na jednym aucie mielismy gdy byl juz kupiony wlasnie Matadory i nie mozna zlego slowa powiedziec o nie rownym zuzyciu/scietych bokach,wyzabkowaniu itd - o zuzyciu bieznika w stosunku do kilometrow mowic nie bede bo to nie ta praca - czytajac wasze przebiegi mam wrazenie ,ze czytam jakis tekst scie-fi :)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Tydzień temu wymieniałem xda2 energy po 475 tys 315/70 w FH, od nowości 3 sztuki wytrzymały na aucie, czwarta ucierpiała podczas wypadku. Wymiana na te same, a na stare po nacieciu mam klienta.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Tydzień temu wymieniałem xda2 energy po 475 tys 315/70 w FH, od nowości 3 sztuki wytrzymały na aucie, czwarta ucierpiała podczas wypadku. Wymiana na te same, a na stare po nacieciu mam klienta.
Od nowości czyli jakieś 4 lata temu. Oznacza to , że jest prawie pewne, że na nowo założonych takiego przebiegu nie zrobisz i po drugie skoro pół miliona na 70tkach zrobiłeś oznacza, że do rzadkości ciężko wozisz. Co do okresu sprzed 4 lat. Właśnie wtedy wycofali -a szkoda- bieżnik GRIP, bo był za dobry, był rewelacyjny i w lecie i w zimie. Zastąpili go MultiWayem 3D i na tych oponach już ciężko dojechać do 300 000km :wink:
Cytuj:
A ja dzis zalozylem nowe Matadory szerokie przody. Przy pracy na budowie co bys nie zalozyl i tak jest szansa ,ze szybciej sie zuzyja od mechanicznego uszkodzenia niz zjechania bieznika. Zawsze bralismy Bridestony ale na jednym aucie mielismy gdy byl juz kupiony wlasnie Matadory i nie mozna zlego slowa powiedziec o nie rownym zuzyciu/scietych bokach,wyzabkowaniu itd - o zuzyciu bieznika w stosunku do kilometrow mowic nie bede bo to nie ta praca - czytajac wasze przebiegi mam wrazenie ,ze czytam jakis tekst scie-fi :)
postaraj się podać mimo wszystko rząd wielkości przebiegów na tym Mamucie, 40-60 000 i następuje uszkodzenie ?

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Cytuj:
Tydzień temu wymieniałem xda2 energy po 475 tys 315/70 w FH, od nowości 3 sztuki wytrzymały na aucie, czwarta ucierpiała podczas wypadku. Wymiana na te same, a na stare po nacieciu mam klienta.
Od nowości czyli jakieś 4 lata temu. Oznacza to , że jest prawie pewne, że na nowo założonych takiego przebiegu nie zrobisz i po drugie skoro pół miliona na 70tkach zrobiłeś oznacza, że do rzadkości ciężko wozisz. Co do okresu sprzed 4 lat. Właśnie wtedy wycofali -a szkoda- bieżnik GRIP, bo był za dobry, był rewelacyjny i w lecie i w zimie. Zastąpili go MultiWayem 3D i na tych oponach już ciężko dojechać do 300 000km :wink:
Cytuj:
A ja dzis zalozylem nowe Matadory szerokie przody. Przy pracy na budowie co bys nie zalozyl i tak jest szansa ,ze szybciej sie zuzyja od mechanicznego uszkodzenia niz zjechania bieznika. Zawsze bralismy Bridestony ale na jednym aucie mielismy gdy byl juz kupiony wlasnie Matadory i nie mozna zlego slowa powiedziec o nie rownym zuzyciu/scietych bokach,wyzabkowaniu itd - o zuzyciu bieznika w stosunku do kilometrow mowic nie bede bo to nie ta praca - czytajac wasze przebiegi mam wrazenie ,ze czytam jakis tekst scie-fi :)
postaraj się podać mimo wszystko rząd wielkości przebiegów na tym Mamucie, 40-60 000 i następuje uszkodzenie ?
Po pierwsze nie pisz posta pod postem, edytuj posty przy pomocy przycisku "ZMIEŃ" w prawym rogu postu.

Ja zakładałem multiway XD, podobno delikatnie lepsze od tych poprzednich.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
postaraj się podać mimo wszystko rząd wielkości przebiegów na tym Mamucie, 40-60 000 i następuje uszkodzenie ?
Nie jestem w stanie Ci podac kiedy sie uszkodza :), zdarzylo sie nie raz, ze swierza opona poszla na smietnik, stad decyzja o kupowaniu opon tanszych. Jedne Mamuty u nas przejechaly ok 70tys a poprzednik ile na nich zrobil nie wiem(auto 4x4) - a bieznika conajmniej 1/3 jeszcze maja inne z bieznikiem moze z 2mm zjechanym - zostala uszkodzona jedna (z boku rozcieta z wybuchem) poszla na smietnik druga od pary poszla na naczepe. Niestety ale praca na wywrotkach (zestawy + auta z przednimi napedami i 8x4) ktore zazwyczaj poruszaja sie w kolkach do ok 70km jest duzym wyzwaniem dla trwalosci opon (czeste nawroty) + wlasnie wyzej wspomniane narazenia na uszkodzenia. Dlatego podjalem decyzje o nie kupowaniu drogich opon. Na przody bralismy z szerokich bridgestony, teraz mamut,kiedys kumho sie przewinelo(nie wiem jak sie spisawalo bo auto zostalo sprzedane z pol roku po zalozeniu ich), 13tki przodowe to firestone,sava, a na napedy bieznikowane boss'y ida jak i do naczep.

Znasz moze roznice w wadze miedy felga alu a stalowa na przykladzie 9"22,5??

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Cytuj:
postaraj się podać mimo wszystko rząd wielkości przebiegów na tym Mamucie, 40-60 000 i następuje uszkodzenie ?
Nie jestem w stanie Ci podac kiedy sie uszkodza :), zdarzylo sie nie raz, ze swierza opona poszla na smietnik, stad decyzja o kupowaniu opon tanszych. Jedne Mamuty u nas przejechaly ok 70tys a poprzednik ile na nich zrobil nie wiem(auto 4x4) - a bieznika conajmniej 1/3 jeszcze maja inne z bieznikiem moze z 2mm zjechanym - zostala uszkodzona jedna (z boku rozcieta z wybuchem) poszla na smietnik druga od pary poszla na naczepe. Niestety ale praca na wywrotkach (zestawy + auta z przednimi napedami i 8x4) ktore zazwyczaj poruszaja sie w kolkach do ok 70km jest duzym wyzwaniem dla trwalosci opon (czeste nawroty) + wlasnie wyzej wspomniane narazenia na uszkodzenia. Dlatego podjalem decyzje o nie kupowaniu drogich opon. Na przody bralismy z szerokich bridgestony, teraz mamut,kiedys kumho sie przewinelo(nie wiem jak sie spisawalo bo auto zostalo sprzedane z pol roku po zalozeniu ich), 13tki przodowe to firestone,sava, a na napedy bieznikowane boss'y ida jak i do naczep.

Znasz moze roznice w wadze miedy felga alu a stalowa na przykladzie 9"22,5??
Gdzieś mam tabele ale z głowy (i moge głupoty pisać z tego powodu) to stalówka na 6 kołach zysk był w okolicach 100kg na korzyść alu. Stalówka o ile się nie mylę 20kg a alu odelżony (te nowe) 8-10kg.

co do budowlanki i super tanich opon to jest jak piszesz. Niektórzy wybierają najtańsze nawet nalewki za 700zł i wymieniają 3x do roku co daje 2100zł a niektórzy idą w super mocną (Michelin Work a najkorzystniej i mocniejsze od Michelina GY MSS2 i MSD2) za 1700zł. Kwestia wyboru. Z doświadczenia np Sava budowlana jest tylko z nazwy i wyglądu -słabo wzmocniona, sporo w nią wchodzi śmieci-. Najnizej cenowo co jeździ w cięzkim terenie, nie chce się uszkadzać ale przebiegi ma słabe to Kormoran on/off.
W miejsce matadora czy bieżnikowanej zdecydowanie lepiej kupić np. LEAO budowlane.....moim zdaniem

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Jako, że w tym temacie są ludzie w temacie, potrzebuję opinii co w rozmiarze 315/70, 22,5 założyć na kierowaną do auta które jeździ w koło komina? Savy są krzywe, do kormoranów nie mam przekonania, może coś ze średniej półki?

Aha, Kormoran w tym samym rozmiarze na ciągnącą da radę? Jak w ogóle sprawuje się ta marka? Do tej pory Kupowałem tylko Savy, ale jakoś ostatnio się wyrywają, i dość łatwo wbijają się w nie kamienie, a to wiadomo że w 60% je eliminuje.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Jako, że w tym temacie są ludzie w temacie, potrzebuję opinii co w rozmiarze 315/70, 22,5 założyć na kierowaną do auta które jeździ w koło komina? Savy są krzywe, do kormoranów nie mam przekonania, może coś ze średniej półki?

Aha, Kormoran w tym samym rozmiarze na ciągnącą da radę? Jak w ogóle sprawuje się ta marka? Do tej pory Kupowałem tylko Savy, ale jakoś ostatnio się wyrywają, i dość łatwo wbijają się w nie kamienie, a to wiadomo że w 60% je eliminuje.
już o tym kiedyś pisałem: Save tak odelżyli, żeby się w klasy zmieścić, że strach nią wjechać na ugotowane jajko ...i to ugotowane na miękko :mrgreen: jak chcesz być mega zadowolony a jest budzet to załóż na przód Dunlopa SP344 a na napęd SP444, ale niepotrzebnie masz obawy co do kormorana. Możesz je śmiało zakładać świetna relacja ceny do jakości - wg mnie po przeliczeniu to relacja ceny do przebiegu jest lepsza niż dla Michelina. Nie wiem czy dostaniesz bo jest kłopot z dostępnością ale spróbuj nowy wzór bieznika Kormorana na napęd, choć i stary da radę (troche wyząbkuje na początku ale później się wyrówna), nowy bieznik już nie ma tego problemu.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

potrzebuję opini na temat bridgestone 297 na oś prowadzącą do transportu regionalnego ponieważ prezes się upiera przy tym producencie ;d za odp. z góry dzięki.

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
potrzebuję opini na temat bridgestone 297 na oś prowadzącą do transportu regionalnego ponieważ prezes się upiera przy tym producencie ;d za odp. z góry dzięki.
a szef umie uargumentować ten upór ? pewnie booooo taaak :D .... SZEF ! :mrgreen:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

Cytuj:
Cytuj:
potrzebuję opini na temat bridgestone 297 na oś prowadzącą do transportu regionalnego ponieważ prezes się upiera przy tym producencie ;d za odp. z góry dzięki.
a szef umie uargumentować ten upór ? pewnie booooo taaak :D .... SZEF ! :mrgreen:
myślę że dlatego że kierowca zaprzyjaźnionej firmy bardzo sobie chwalił bridgestone ;d tylko on miał R249 dlatego pytam o R297 ;d

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

taaaa.....bo kierowca sobie chwalił, noooo argument powalający. Różne warunki, trasy, ładunki, style jazdy, żadnego monitoringu przebiegu, tym bardziej efektywności paliwowej, możliwości odnowienia czy choćby jakiejś linii standaryzacji marki na kołach :wink: co do samego Bridża , żeby nie przeciągać, mocna opona, mocno zbudowane a w związku z tym często przegrzewająca się. Skutkiem tego napędy mają poderwane kostki a na przodach mogą występować pęknięcia wzdłużne. Śliskawe na mokrym właśnie z powodu twardej ale wytrzymałej mieszanki gumowej. Ale to moja ocena, są tacy co lubią jeździć na Bridżu.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

R249 w rozmiarze 385 55 to masakra niewiem jakie sa rowki wzdluzne w 385 65 bo na przyklad w 315 70 sa stosunkowo szerokie i nie powinny tak kamieni lapac.
Mialem 55 zalozone ktore dojezdzily moze 150 tkm, fakt bieznika bylo jeszcze 10 mm ale tak lapia kamienie do waskich rowkow ze doprowadza to do odsloniecia drutow, poprostu jak zlapie kamien to wbija sie coraz glebiej i jesli nie wyciagniemy go na czas to zaraz sa uszkodzone druty.
Ja musialem je zdemontowac z przodu gdyz w kilku miejscach obydwie mialy dziury z poprzerywanymi drutami az strach bylo jezdzic z obawy na wystrzal, dodam ze jezdze tylko po asfatcie zadna budowa itp...
Teraz mam SP 344 i po dwoch latach jazdy jeszcze nigdy tak sie zaden kamien nie wbil zeby dolek wykopalo w dnie rowka jak w Bridgu .... nie mowiac o dokopaniu do drutow.
Najprawdopodobniej problem jest w tym ze Bridge ma rowek w ksztalcie literu U i dlatego tak zabiera kamienie np Dunlop ma rowek V...
Jak dla mnie R249 ma nieudany bieznik.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

No to zabaczymy. Ja za radą kolegi Pneumaster (i innych ludzi) wczoraj zapodałem 315/70 Sp344 na przód. Za jakiś czas, jeśli mi się przypomni pochwalę się co to warte.
Na razie jeździ się normalnie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
No to zabaczymy. Ja za radą kolegi Pneumaster (i innych ludzi) wczoraj zapodałem 315/70 Sp344 na przód. Za jakiś czas, jeśli mi się przypomni pochwalę się co to warte.
Na razie jeździ się normalnie.
czyli najszybciej to za 2 lata :mrgreen: w przyszłym roku o tej porze rotuj na feldze i osi :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2010, 17:00
Posty: 369
GG: 5566870
Samochód: scania
Lokalizacja: Jędrzejów

Dzisiaj przywieźli mi Uniroyal FH100 jutro założę, a resztę pokaże czas :)

_________________
http://campaign.scania.com/v8/
http://www.youtube.com/watch?v=lC9t524ddW0
http://www.youtube.com/watch?v=jjAPIDTO6RA
skup-rewal.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2013, 20:49
Posty: 73

Ja mam na prowadzącej TOYO nie znam konkretnego rodzaju, ale nie narzekam:) co o tym myślisz kolego PNEUMASTER?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Ja mam na prowadzącej TOYO nie znam konkretnego rodzaju, ale nie narzekam:) co o tym myślisz kolego PNEUMASTER?
dziekuję kolego , że doceniasz nasz profesjonalizm. Nigdy żadnej opony nie negujemy, "tak krawiec kraje jak mu materiału staje". Jezeli budzet pozwalał Ci na taką oponę lepsza taka od opony która zagraża innym, jeżeli Ci się spisuje i spełnia Twoje oczekiwania to nie wiem co chcesz usłyszeć. Każda oponę nawet najlepsza można obalić i odwrotnie każdą oponę mozna "obronić" wszystko zalezy od tego co preferuje uzytkownik : jeden prestiż i potrafi dopłacić , drugi przelicznik kilometrów do ceny, kolejny nie patrzy na przebieg ale czy opona generuje problemy ponieważ więcej zarobi jak dowiezie ale znów inny ma mnóstwo czasu i może mieszać wystrzałami i zapasami nie patrząc na czas czas dostawy i kary. Dlatego oponę dobiera się do warunków. Mam takich klientów którzy płacą za opony max ale mają nie generować problemów oraz mamy takich którzy płacą minimum bo jeżdżą w warunkach gdzie zniszcza każdą oponę itd itp

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: