Kolego ta śruba m8 to jakiś żart. Przyspawaj sobie nakrętkę taką od koła do tego sworznia duży pneumat i obruszaj go.
Ja go kiedyś przecinałem na 3 części taki zaparty.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ta śruba m8 jest naprawdę żartem... a jeszcze większym żartem jest jej odkręcenie. Przyspawałem do sworznia belkę o długości około 2 metry. Po nieudanych próbach przekręcenia sworznia przez belkę pękł spaw i belka odpadła. No trudno, ostatnie wyjscie to kabina do góry i cały drąg do wywalenia łącznie z mocowaniami kabiny. zaczynam od poniedziałku. Niełatwe zadanie ;//
_________________ Turbina gwizda a kierowca piz** )
witam.ja mam problem prawdopodobnie z zawieszeniem kabiny daf xf 105 ssc..stuka mi gdzieś pod kabina i z perspektywy kierowcy to po prawej stronie z przodu.i jak wył.silnik to słychać delikatne drgania i nie mam pojęcia jak to zlokalizować. dodam że co mechanik to coś innego wymyśla na belce minimalny luz jest wyczuwalny a lewarek kabiny jest sztywny. może ktoś ma pomysł jak to dokładnie sprawdzić co tam puka i ewentualnie temu zapobiec pozdro
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
kabina była bujana na boki ,ale nic szczególnego nie dało sie stwierdzić co to stuka a podczas jazdy po dziurach słychac jak puka ,no i przy gaszeniu auta tez coś postukuje
gtrans luz masz na sworzeń/łapa. U siebie w xf 95 było to samo. Łapką sprawdzałem to był minimalny, ale właśnie ten minimalny bez smarowania dawał takie "krótkie" stuki po jeździe po nie równościach jak również przy gaszeniu auta. Po przesmarowaniu była cisza ale po przejechaniu 10-15km po nie równej drodze smar się wybił i stuki wróciły. W 105 jak czytałeś nie ma smarowania, chodzą tu sworznie kabiny na "ostro" więc się wybija. Może byłaby możliwość zainstalowania naboi do smarowania w 105?
W 105 zestaw naprawczy to: Dwie tulejki i stworzeń.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
łukasz a da sie to precyzyjnie jakoś sprawdzić czy to jest ta przyczyna??ze tak stuka? co mam zrobic bo tak jak pisałem wcześniej to bujanie kabiną nic szczególnego nie pokazuje..
Hmm....
Nie bardzo wiem jak ci to wytłumaczyć.
Ale w stopiatym nic innego nie puka, komplet naprawczy i będzie dobrze.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
ahaaa takie pytanie z innej beczki??jaki koszt może byc mniej wiecej tej naprawy??wymiany? dzieki za te podpowiedzi pozdrawiam jak to wymienie to dam znac co i jak.
witam ponownie.byłem znowu na warsztacie i dalej to samo stuka..nic nie da sie bujaniem kabiny zlokalizowac co to by stukało..kazdy twierdzi ze w 105 sworznia sie nie wymienia bo to juz było poprawione.rece opadaja a wali dosc głosno. moze ma ktoś konkretną odp na to jak to naprawic..??
Wymienia, bo w 95% przypadków dewastuje się go przy demontażu.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:29 maja 2014, 16:34 Posty: 1
Samochód: XF
Witam. Mam pytanie odnosnie zawieszenia w stopiatym. Nie moge wykrecic sworzni. Mam wrazenie ze sie zapiekly poniewaz klient nie bral do glowy stukania i pukania az zrobilo sie za pozno i kabina w tej chwili walu nawet na najmniejszym dolku ze nie da sie jechac. Nie chce kombinowac i wole zapytac czy moze ktos z Was ma na to jakis patent czy pozostala juz tylko kombinacja. Bede wdzieczny za info. Pozdrawiam!
Tego się nie wykreca tylko wybija. Wykrecasz srube ustalającą i próbujesz go wybić. Jak nie idzie to zostaje grzanie palnikiem, nie uniknione jest, że poduszka czy amortyzator będą do wymiany.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę