Zobaczymy, napewno napisze za pół roku
trzeba się też przestawić...producenci troszkę się zmieniają.
W osobówkach np hankook (Ford, niektóre VW)idzie na pierwszy montaż.
Osobiście u dziewczyny do A3 założyłem nowe Conti i 40 tys. km łyse (spisywały sie super)
obecnie w BMW 1 ma Hankooki i po przebiegu 20 tys. km spisuje się jak nowe wysokość bieżnika myślę 80% nie mierzyłem, ale wyglądają jak nowe.
Także uważam, że nie można patrzeć na każdą oponę przez pryzmat ceny czy pochodzenia.
Jak wspomniałem wcześniej mam na napędzie np Bridże (ok 1500 zł netto sztuka) po 200 tys. km i są mocno wyząbkowane i między kostkami popękane, Fullrun (650 zł sztuka) po 150 tys. km bieżnik ciut lepszy jak Bridże, pęknięcia są, ale o wiele mniejsze jak przy Bridżu (ale przebieg mniejszy 50 tys. km).
KUMHO kiedyś zakładałem do wszystkich standardów jak i megi. Napędy porażka wszystkie miały wystrzał za nim zdarły się. Przody jako tako.
Obecie są nowe modele, sprawdzimy. Jak będą kiepskie to już tylko chińczyki będe zakładał