Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lut 2015, 0:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2012, 15:55
Posty: 12
GG: 18432780
Samochód: DAF XF 105 410 SC
Lokalizacja: Chrzanów

Witam mam zamiar kupić własny ciągnik siodłowy będzie mi on służył wyłącznie do wyjazdów na zloty (master truck itp..) i mam pytanie jakie są procedury czy po prostu rejestruje go ubezpieczam i tyle czy są jeszcze jakieś dodatkowe opłaty ? Ciągnik nie będzie wykonywał transportu zarobkowego.

_________________
http://www.naosi.pl/filmy_74.html


Post Wysłano: 11 lut 2015, 0:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Normalnie ubezp i przegląd . Postaw garaż szkoda wystawowe auto pod płotem trzymać :lol:

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 11 lut 2015, 7:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 209
Samochód: AFN

Jeszcze podatek od środków transportowych płatny w urzędzie rejestracji pojazdu.


Post Wysłano: 11 lut 2015, 17:59
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

A mówią, że kryzys, że słabe stawki, a kolega chcę auto pod zlot kupić i rok pod kocem trzymać :)

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 12 lut 2015, 13:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 209
Samochód: AFN

Ludzie są w stanie wydać wszystkie pieniądze na przyjemności/hobby :-)


Post Wysłano: 12 lut 2015, 13:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Dotacja z Unii przyszła to i kasiorka jest :)

/by papatalk

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 12 lut 2015, 17:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2011, 11:01
Posty: 325
Samochód: Strzęp
Lokalizacja: LLB

No no, ubezpieczenie jakieś 3 koła na rok a środki transportu też jakoś 3 koła na rok, kto bogatemu zabroni :U

_________________
Daf & Vovo
viewtopic.php?f=44&t=31972
Magnum
viewtopic.php?f=44&t=40157
http://g2.gangsters.pl/?ref=317


Post Wysłano: 12 lut 2015, 18:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Jak bedziesz sporadycznie wyjedzal to na czas garazowania mozesz auto czasowo wycofac z ruchu. Oddajesz tablice do wydzialu komunikacji i za ten okres nie zaplacisz podatku od srodkow transportu. Jak bedziesz chcial jechac to w kazdej chwili przywracasz go do ruchu. Z zaswiadczeniem za okres wycofania pojazdu z ruchu powinienes odzyskac 95% skladki ubezpieczeniowej, ja tak mam w PZU. Nie powiem Ci jak wyglada jazda bez licencji takim pojazdem i z ewidencja jazdy, najlepiej zadzwon do ITD. Jak ja pytalem o jazde niezarobkowa na zlot to sie upierali ze to nie ma znaczenia i tez musze normalnie wliczyc ten czas do mojego czasu pracy.


Post Wysłano: 14 lut 2015, 15:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Jak ja pytalem o jazde niezarobkowa na zlot to sie upierali ze to nie ma znaczenia i tez musze normalnie wliczyc ten czas do mojego czasu pracy.
No tak niestety z tym jest.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 14 lut 2015, 19:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6326
Lokalizacja: Wrocław

ale po co pytać, jeżeli wystarczy przeczytać cztery pierwsze artykuły rozporządzenia 561/2006?

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 24 lut 2015, 19:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Ta sama Unia a w kazdym kraju inna interpretacja tych samych przepisów. Kolega mi mowil ze jak stali we Francji na 45 godzinnej pauzie i spytali francuza jak dostac sie do miasta to byl zdziwiony dlaczego nie wypna ciagnika i nie pojada samym koniem. Pokazal im jakas forme ktora trzeba wypisac i jedziesz jak prywatnym autem. Za to reki sobie nie dam uciac bo tylko tak slyszalem od innego kierowcy.
Inny przyklad; jestem obecnie w Angli i tutaj tzw urlopowke kierowca wypisuje sam kiedy ostatnio prowadzil pojazd i deklaruje ile godzin jezdzil w tym tygodniu i w poprzednim i czy odebral wymagane odpoczynki dzienne i tygodniowe. Jak to sie ma do naszej polskiej rzeczywistosci w ktorej ja jako jednoosobowa firma musialem miec zawsze wydrukowane zaswiadczenie. Dzwonilem do GITD zeby mi dokladnie przytoczyli gdzie tak pisze i w mojej interpretacji to ma to byc na wymaganym druku a jak to wypelnisz to ja tam takiego zapisu nie widze. W Anglii w kazdej firmie spotykam sie z inna forma druku i jeszcze nie widzialem takiej jaka jest wymagana w Polsce.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: